Kiwi-Kun Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 joda. jeg har jo hatt min lille casemod her og ble omsider ferdig etter en stund, men på TG06 fant jeg ut at ingen av katodene fungerte! Jeg prøvde med nye invertere og det samme skjedde hver bidige gang. det kom ett lysglimt også var det dødt. Jeg har brukt mine elektro skillz pluss ett multimeter for å finne diverse brudd og jeg fant ut at sikringene går inne i inverteren, men hva er årsaken?
Sirslask Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Er katodene og invertene av samme produsent? Har du prøvd med annen PSU? Kan være dette som er problemet.
Kiwi-Kun Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Katoder har pleid å fungere med den PSUen jeg har før i tiden.
Sirslask Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 kan da være katoden men er det samme produsent?
Nilsen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det er ingen sikring i invertere, kun en liten enhet som hakker opp likestrømmen til vekselstrøm. Tror det fort blir billigere å kjøpe ny.
Kiwi-Kun Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 det er en liten glass sikring på 0,7 A eller noe. jeg har skjekket det. Alt fungerte fullstendig flott og fint, men så funket ingen av dem lenger. jeg ser at tråden inne i sikringen har røket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå