sbstn Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn
Nitrius Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Bumper tråden fordi jeg har prøvd å finne noe lignende, men ingen lykke så langt, så skulle noen vite om noe slikt så hadde jeg blitt takknemlig.
Betenkt Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 (endret) RoboForm! Supert alternativ! Kan lagre passord og identiteter og har AutoFyll. Alle dine passord bli fylt om du har skrivd inn hoverpassordet for denne gangen (om skjermbeskytteren har vært oppe må du skrive det inn på nytt). Kan også generere passord og lagre notater for deg. Er på norsk og fungerer både i IE og FF og passordene vil fungere i begge nettlesere (alle dine passord fra FF vil fungere i IE og omvendt). Dette er smart om du bytter nettlseser e.l. www.roboform.com Endret 25. september 2006 av Webmaster Esso
mandela Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 (endret) mulig det funker med fx 1.5, funker ikke med 2b2. http://kb.mozillazine.org/Master_password du ønsker å ha passordene kryptert, men åpen tilgang til nettsidene med passord for alle? selv bruker jeg master password for å være den eneste som har tilgang til passordbeskyttede sider på min maskin. Før gikk det an å endre på hvor ofte man måtte skrive inn passordet (hver restart, 24 timers intervaller osv), lurer på om det var en utvidelse som gjorde dette Jeg tok en titt i aboutconfig nå, du kan jo prøve å se hva dette gjør: * about:config * søk etter denne nøkkelen: signon.expireMasterPassword * sett til true kanskje dette fjerner expire innstillingen? Endret 25. september 2006 av mandela
sbstn Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn
mandela Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 (endret) denne her passer deg tenker jeg https://addons.mozilla.org/firefox/1275/ Endret 26. september 2006 av mandela
sbstn Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn
mandela Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 send utvikler'n en mail da vel, kanskje det ikke er så vanskelig å sette timeout til uendelig i mellomtiden kan du kanskje sette timeout til max
sbstn Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå