Gå til innhold

Total War: LOTR:TW Intervju & ME:TW Previews

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann folkens!

‘The Chamber of Records Middle-earth Modding Interview #1’ har nettopp blitt posta. I dette første intervjuet er det Wlesmana og hans ‘The Lord of the Rings: Total War’ mod som det blir fokusert på. Hvis du er interessert i Tolkien eller modding burde du sjekke det ut her:

http://www.chamber-of-records.com/forum/viewtopic.php?t=240

I tillegg så har gutta i Middle Earth: Total War gitt ut et enormt preview (11 topics!), med mengder (og da snakker jeg mengder) med screenshots. Sjekk ut dem ut her:

http://www.chamber-of-records.com/forum/viewforum.php?f=17

Mvh,

Apoc

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Lover bra dette. Gleder meg veldig!

BTW: Bilder i signaturen er fy-fy.

Skrevet

Har aldri spillt noen >Total War spill før men har vurdert det og nå SKAL jeg kjøpe det :!: Elsker LOTR og "store kriger spill". Men hvilket Total War spill er det til? er det ikke fler i serien?

Skrevet

De fleste Middle-earth modsa er til Rome: Total War - Barbarian Invasion (1.6), så hvis du kjøper Gold Edition (RTW + BI) vil du kunne spille disse. Den neste LOTR:TW utgivelsen vil blir for Alexander: Total War (selv om jeg har hørt noen rykter om at det vil komme en RTW 1.5 versjon også).

I tillegg til LOTR:TW og ME:TW, så har du The Fourth Age: Total War, og Númenor: Total War. War of the Silmarils: Total War er en modifikasjon planlagt for Medieval 2: Total War.

• 2 uker senere...
Skrevet

Alle har releases, men ingen av de har noen campaign ennå. Men det er ikke så lenge til FATW kommer med Corsair Invasion kampanjen. Og forhåpentligvis er ikke LOTRTW og METW så langt etter når det gjelder release datoer. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...