Lock-Aze Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 lime wire greid æ og funk i kveld så trenger ikke hjelp om bearshare 6938130[/snapback] Skriv norsk, så blir det lettere å forstå hva du skal fram til..
V?rbris Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 (endret) Har i den senere tid prøvd Bearshare, Morpheus og Limewire - alle gratisversjoner. Bearshare ga en masse dritt som poppet opp, Morpheus la inn linker til spillesteder ( poker ) samt en masse reklame. Limewire har ikke gitt noe poppups, reklame eller andre problemer. Må tillegge at jeg ved oppsett stenger nærmest alt, alt utgående stenges ned slik at kun lasting inn kan foretaes og jeg holder meg av egen erfaring langt unna zippede mapper, bilder og ymse programmer. Endret 29. september 2006 av ulfjoh01
ebr Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 www.bearshare.com/lite da er det ikke noe spyware! og husk å søk flere ganger så du kan trykke på pluss tegnet ved filnavnet og sjekke om det du laster ned er fake eller ikke, det minimerer sannsyneligheten en god del!. Og ja bare man bruker hodet så er bearshare knallbra og raskt, men husk at du må ha blinkende grønne lys oppi i hjørnet for at den skal laste ned raskt.
834HF42F242 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Windows Defender fjerner det under installasjonen, hvis det er bakt inn i programvaren. Det gjorde den iallefall på Lemonwire.
Jarmo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Neste mann med off-topic får seg en overraskelse hos meg. Ørten poster slettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå