Gå til innhold

Hjemmeside for en kristen fotsal-cup.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fikk en liten oppgave i å lage en hjemmeside for en org. i nærheten. Det skal ikke være state of the art, men skal heller ikke se ut som den nåværende. Den går definitivt inn i liste av styggeste hjemmesider...

 

Men, ser designet jeg har laget, til nå, greit nok ut? Er det noe jeg bør tenke på?

 

Har også planer/ideer om å legge til en bruker-login, påmelding, forum osv etterhvert. Men har 1 år på å lage siden, så det er ikke stress. Men foreløpig hadde det vært greit å finne ut om noe av dette er gjennomførbart. Har hatt en liten mengde html, men har ikke jobbet med php o.l før. Finnes det enkle løsninger for å få dette til

 

Edit: bilde? :p

 

post-59591-1159123574_thumb.jpg

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Fikk en liten oppgave i å lage en hjemmeside for en org. i nærheten. Det skal ikke være state of the art, men skal heller ikke se ut som den nåværende. Den går definitivt inn i liste av styggeste hjemmesider...

 

Men, ser designet jeg har laget, til nå, greit nok ut? Er det noe jeg bør tenke på?

 

Har også planer/ideer om å legge til en bruker-login, påmelding, forum osv etterhvert. Men har 1 år på å lage siden, så det er ikke stress. Men foreløpig hadde det vært greit å finne ut om noe av dette er gjennomførbart. Har hatt en liten mengde html, men har ikke jobbet med php o.l før. Finnes det enkle løsninger for å få dette til

6928604[/snapback]

Designet ditt er sikkert fint og flott, men det hadde kanskje vært en idé med bilde/url til det nye utkastet? :tease:

Lenke til kommentar
Håper for din skyld at du endrer farger.. Menighet = blått i mine øyne, det var også det jeg tenkte da jeg designet nmuf.net. Kan gjøre mye fint med blått, bare man tar seg tid. Og du har jo ett år på deg, så da skulle det være nok av tid :)

 

Ellers så menyikonene ganske freshe ut, hadde vært kult å se hvordan de så ut i farger :)

6934235[/snapback]

Jeg føler du har rett i det med fargene, svart var ikke helt menighet...

Lenke til kommentar

Slik som jeg ser det har du to muligheter:

1. Kode alt fra bunnen selv elllr få andre til å gjøre det for deg.

2. Laste ned skins og ferdigkoda script.

 

Siden få her på forumet kan tenke seg å skrive en hel side i php gratis så burde du nok lære deg litt php og mysql siden det man kan laste ned ligner mer på en blogg.

 

PS.

Rett meg hvis jeg tar feil

Endret av AlecTBM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...