Gå til innhold

Xbox til kr. 299,-


Jc-g

Anbefalte innlegg

Yes, det er faktisk tilfellet hos Spaceworld. Jeg var innom der i dag og der får du kjøpt Xbox med de sinnsykt bra spillene JSRF og Sega GT2002 til 1690,- Trekker du fra prisen på spillene som er ca. 599,- per stk. så sitter man igjen med å betale 492,- for Xbox! :eek: :eek: :eek: :eek: Det er ikke annet enn SINNSYKT!!

 

Jeg tror jeg skal kjøpe en Xbox til, for det første fordi JSRF og Sega GT 2002 er to sinnsykt bra spill, men også fordi det er fett å spille Halo i systemlink når noen kompiser innvaderer huset..

 

Yes, da måtte jeg bare redigere litt. Xbox til 1499,- på Smart Club i morgen 05.11.02

_________________

Stupid people should not reproduce.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-11-04 21:17 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-31 20:12, skrev evil_snowman:

jada, billig det... mye billig på fretex også :razz:


 

Ja det vet vel du alt om...

 

Jeg begynner å bli så forbanna lei av at du skal stikke hue ditt borti alt, og mase om hvor dårlig du synes Xbox er og hvor ufattelig enormt bra din støvete PS2 er. Hvis du ikke har noe annet enn dette å si, så kom deg til ******* bort. Vik fra meg!

Lenke til kommentar

Joa. Det er veldig billig. Men jeg har ikke så veldig lyst på noen av spillene egentlig, så jeg skal nok ikke kjøpe det. Får folk som ikke har Xbox allerede derimot er det et glimrende tilbud. Man kan jo kanskje spørre seg hva som for folk til da å kjøpe ps2 til 2000 kr UTEN spill...

Men jeg skal ikke være Xboxfanboy, jeg liker nemlig PS2 godt jeg. Det er bare det at akkurat nå er Xbox et så EKSTREMT mye bedre kjøp. Du får jo sinnsykt mye mer for pengene..

 

-M-

Lenke til kommentar

Jc-g, alle har lov til å ha sin mening. Hvis han synes at X-Box suger ***, bra for han, forresten synes jeg også det, men det betyr ikke at din mening er noe bedre enn vår =)

Så dra til ****s og slutt å prøv å "rette" andres meninger.

Din fanboyism er ikke noe forskjellig fra vår fanboyism.

 

-XDamage

Lenke til kommentar

Yes, da fant jeg ut at dette tilbudet gjelder alle butikker som fører Xbox. Så det er ikke bare Spaceworld.

 

Og til deg XDamage: Hadde du fulgt med, så hadde du også sett at det eneste El_Polla sier om Xbox er at den suger, og det sier han hver gang han får anledning. Det er bare for dumt! Og ja det er greit at han har den meningen, men han trenger jo for f@en ikke å si det i en hver eneste diskusjon.

 

Quote:


Den 2001-12-13 11:34, skrev El_Polla:

I går traff jeg noen Xbox suger venner for å Xbox suger spille litt GTA 3 Xbox suger, som er det beste spillet Xbox suger som noen gang er laget Xbox suger. Etter det så spillte vi Xbox suger litt CS. Jeg knuste alle Xbox suger i løpet av 30 sek. uten ammo Xbox suger. Så dro jeg Xbox suger hjem og runket litt mens Xbox suger jeg spillte litt mer GTA 3 Xbox suger.


 

Ok, den var kanskje ikke ekte, men det er omtrent sånn hans innlegg ser ut. De handler alltid om de samme tingene.

 

Det her var aldri ment som en "Hva er best av Xbox, PS2 og GC" diskusjon, det er derfor ufattelig latterlig å komme med den type innlegg som du kommer med XDamage. Bare navnet ditt for meg til å grøsse over nok en hodeløs fanboy.

Lenke til kommentar

jc-q, jeg har en venn med 80" projector og der spiller vi halo og det er fett, men jeg kjøper ikke konsollen for det. hadde xboxen kostet 1600 kr med 2 spill jeg likte hadde jeg kjøpt den for lenge siden, men jeg kjøper ikke xbox før det kommer flere spill på den som jeg liker enn ps2 spill jeg liker... til ps2 kan jeg kjøpe spill i platinum utgave til under 200kr som jeg synes er mye bedre enn de ræva xboxspillene som project gotham racing og doa3 f.eks som i tilleg koster sikkert 5-600 for hvert spill.

jeg synes ps2 er verd 2000 kroner mere enn xbox er verd 500, men kommer det mange kule spill til xbox en dag så kjøper jeg den kanskje.

Lenke til kommentar

men da kan du jo gjøre som meg.. tok med meg tilbuds avisa fra space world til elkjøp, og forlangte at jeg skulle få den billiger der.. Det klarte di ikke fordi di ikke hadde fått den xbox pakka med 2 spill fra MS enda.. etter mye frem og tilbake og litt krangling om hvorfor ikke elkjøp holder "altid billigst" garnatien sin fikk jeg kjøpe xbox'n av dem med 2 valgfrie full pris spill fra hylla dems..

 

slik fikk jeg xbox m/colin 3 og himan 2 for 1690,- slett ikke værst d.. hehe

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 14:05, skrev sl45i:

men da kan du jo gjøre som meg.. tok med meg tilbuds avisa fra space world til elkjøp, og forlangte at jeg skulle få den billiger der.. Det klarte di ikke fordi di ikke hadde fått den xbox pakka med 2 spill fra MS enda.. etter mye frem og tilbake og litt krangling om hvorfor ikke elkjøp holder "altid billigst" garnatien sin fikk jeg kjøpe xbox'n av dem med 2 valgfrie full pris spill fra hylla dems..


slik fikk jeg xbox m/colin 3 og himan 2 for 1690,- slett ikke værst d.. hehe


 

NICE...Hehehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...