Gå til innhold

Battlegroups angående ally domination


Anbefalte innlegg

Heisann, eneste jeg lurer på er info om andre battlegroups enn nr.3, der jeg befinner meg atm (ravencrest).

 

I pvp er det bare ally premades, og de vinner stort sett det meste, så er det noen battlegroups, horde er bedre på noen måte, aka mer likt.

 

Blizz vil kanskje gi ut noen slags form av utstyr sjekking i Bc, men veit ikke om jeg vil vente så lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er exhalted med AV, og jeg har spilt med de beste farm groups på servern, men det var ikke alternative måter og gjøre det på, men alternative battlegroups.........

 

Det kan ikke være slik at allies har alle de aller beste gearet folka og beste spillerene.... på alle servere/battlegroups......

Endret av [Tx]
Lenke til kommentar

Litt usikker på hvilken server cluster jeg er i (shadowsong) Men her virker det i allefall som om alliance dominerer AV (Har tapt sånn en av 20 eller no, da var horde 10 flere )

Mens alliance er helt bak mål i WSG og AB...

Løper alltid rundt som hodeløse kyllinger, blir plukka en etter en av horde premades ^^

Lenke til kommentar
Battlegroup 3 er helt ødelagt pga pve+rp-realms, ja. I går kveld i ca 20min så var x-realm-servern nede, så da hadde vi på ravencrest >1min kø på ab og 2min på wsg. Normalt sett er det 10min+ på alt (AV = 1t +++).

6934126[/snapback]

 

Spilte AV for første gang i går. Hadde 5 kamper, alle i BG 7. Horde vant alle og jeg fikk som horde ca 6500 i samlet rep. Fett :D

Lenke til kommentar
Alliance vinner alltid AV i BG 5.. tar ikke feil.. har farma rep de siste ukene og har ikke vunnet en eneste kamp.. om vi leder aldri saa masse taper vi uansett..

6927743[/snapback]

 

Errrh.

 

Jeg er i BG 5 som horde og har ikke tapt mer enn en AV game..... Er vel to uker siden jeg gadd AV, siden vi kjører en premade i WSG og AB, men var ingen problemer å vinne da heller.

Lenke til kommentar

Premades vinner eller bør hvertfall vinne over PuG's.

 

Så er det også mer gøy når man spiller i premade og møter en annen premade. Blir liksom litt mer utfordring.

 

Men generelt:

- AV stort sett jevnt med wins/losses

- AB Alliance PuG = Headless chickens

- WSG Alliance PuG = Headless chickens

 

 

hadde jeg fått en sølv for hver gang alle alliancene i ab går farm etter å ha tatt ett sidepunkt kunne jeg kjørt min egen gullselgeside.

 

Skulle tro det var gratis epic gear eller en krukke gull der borte. :roll::roll:

Lenke til kommentar
Alliance vinner alltid AV i BG 5.. tar ikke feil.. har farma rep de siste ukene og har ikke vunnet en eneste kamp.. om vi leder aldri saa masse taper vi uansett..

6927743[/snapback]

 

Man vinner ikke mange bg's med masse rep farmere på laget :p Jeg tar en AV nå og da, men mest for bare å farme litt rep med Orgrimmar og Forstwolf Clan (er horde ja). Og jeg vet jeg ikke er til mye hjelp der :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tja.. Virker som det her varierer fryyyyktelig. Jeg har en 60 alliance warrior på Aerie Peak som jeg har vært inn og ut av BG med siden lvl 10. Tapt ca 70% av WSG, Tapt/Vunnet ca 50% av AB. Vunnet 98% av AV.

 

Derimot har jeg en Orc Shaman på Deathwing. Han er riktignok ikke høyere enn 27, men bruker han stort sett til PvP-moro. Med han har jeg tapt 95% WSG 10-19 og 20-29, men derimot vunnet 90% AB.

Lenke til kommentar

Jeg er også i BG 3, bare på ally siden, og det er akkurat det samme der. Hvis man er i en pug, så taper man 75% av de gangene man er i WSG/AB.

Det er ikke sånn at ally vinner mer enn horde tror jeg, det kan nok bare virke sånn hvis man ikke er i en premade.

 

De gangene jeg har vunnet i bg med pugs, så har det vært fordi alle tilfeldigvis har vært kjappe med å kommunisere på chat, og er flinke til å samarbeide.

 

Det er en ganske god følelse å vinne BG med en pug faktisk, særlig over premades. Men, det er jo åpenbart at hvis man satser på å farme honor, så er premades den eneste veien å gå.

 

Det er alt for mange idiot randoms der ute desverre.

 

Når det er sagt, så er det rimelig kjedelig å vinne hele tida i bg også. Det blir jo helt meningsløst etterhvert. Det er mer moro med bra (balansert) motstand enn easy honor synes jeg.

 

Hadde vært fett hvis man kunne velge skill level før man gikk inn i en bg kø.

Si at man hadde 3 levels (noob, experienced og elite for enkelhets skyld...), så kunne man skalert honor payout etter hvilken skill level man har for å unngå at premades med naxx gear driver å feier over pugs der folk akkurat har blitt lvl 60.

 

 

Edit: allies har vunnet 99% i AV når jeg har vært med i forresten, så det er jo mulig vi dominerer litt allikevel da...

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Heisann, eneste jeg lurer på er info om andre battlegroups enn nr.3, der jeg befinner meg atm (ravencrest).

 

I pvp er det bare ally premades, og de vinner stort sett det meste, så er det noen battlegroups, horde er bedre på noen måte, aka mer likt.

 

Blizz vil kanskje gi ut noen slags form av utstyr sjekking i Bc, men veit ikke om jeg vil vente så lenge.

6927465[/snapback]

 

Du har vell TILFELDIVIS ikke merket at Shadow Moon alliance bedre enn alle andre :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...