albions Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 (endret) Kom over tanken å begynne å spille gammle abandongames igjenn i dag. Endelig har eg fått dosbox emulatoren til å fungere så nå kan eg spille alle mine gammle favortter igjenn. Som gode gammle: Transport Tycoon Deluxe, Pinball Fantasies og for ikkje snakke om The Lost Vikings. Er det flere som driver å spiller slike gammle dos spill nå til dags ? Ein god side til abandongames er abandongames.com og abandonia.com Håper det er flere som driver med dette Endret 24. september 2006 av albions
OHell Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 (endret) StreetRod2 CaptainComic Ace Ventura Endret 24. september 2006 av OHell
albions Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 StreetRod2CaptainComic Ace Ventura 6927458[/snapback] StreetRod 2 Sitter her å spiller Jazz Jackrabbit 1 nå. Fantastisk morro spill
Zeph Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Eg har lista opp ein del av mine favorittar i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=586717
Saftis Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 (endret) Sensible World of Soccer. Pinball Fantasies. Stunts. Tie Fighter. Dune 2. Civilization. Warcraft. Command & Conquer. Grand Theft Auto. Delta Force. Quake. Jones in the Fast Lane. Endret 24. september 2006 av Saftis
Zeph Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Pinball Fantasies (ble utgitt med feilstavet tittel, tror jeg). 6927909[/snapback] Er ikkje Pinball Fantasies riktig då?
Saftis Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Pinball Fantasies (ble utgitt med feilstavet tittel, tror jeg). 6927909[/snapback] Er ikkje Pinball Fantasies riktig då? 6927921[/snapback] Jo når du sier det, så. Ble vel kanskje litt forvirra av britisk/amerikansk stavemåte
albions Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Sensible World of Soccer.Pinball Fantasies. Stunts. Tie Fighter. Dune 2. Civilization. Warcraft. Command & Conquer. Grand Theft Auto. Delta Force. Quake. Jones in the Fast Lane. 6927909[/snapback] Stunts er ein av min absolutte favoritt. Eit av dei beste spille eg har spillt, sammen med Transport Tycoon Deluxe og The Lost Vikings
sybbelybb Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Goblins 3 Transport Tycoon Deluxe Command & Conquer Jones in the Fast Lane Day of the Tentacle
albions Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 (endret) Noen som husker gode gammle Mad TV Døds bra spill Endret 24. september 2006 av albions
capy2 Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Quarentine likte jeg veldig godt. Kjøre litt taxi, plukke opp litt folk, kjøre over noen zombier, sprenge noen biler, oppdatere våpen. mange bra oppdrag og flott brett, for å være et 12år gammelt spill. carmageddon er j oogså en klassikker. tror jeg likte 2'eren best men er usikker på om det er abandon'et:) ellers har vi jo Stunt Racer! James pond og Furry of the furries (?) brukte jeg noen timer på også. Og california games så klart. det er blitt lite dos spilling på meg i det siste, jeg spiller heller gamle spill fra gamle spillkonsoller.
albions Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Quarentine likte jeg veldig godt. Kjøre litt taxi, plukke opp litt folk, kjøre over noen zombier, sprenge noen biler, oppdatere våpen. mange bra oppdrag og flott brett, for å være et 12år gammelt spill. carmageddon er j oogså en klassikker. tror jeg likte 2'eren best men er usikker på om det er abandon'et:) ellers har vi jo Stunt Racer! James pond og Furry of the furries (?) brukte jeg noen timer på også. Og california games så klart. det er blitt lite dos spilling på meg i det siste, jeg spiller heller gamle spill fra gamle spillkonsoller. 6928431[/snapback] Liker å spille gode gammle Sega Master System spill. Sånn som Sonic og Asterix
edds Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 For noen år siden (ca. 9 elns) spilte jeg et Power Rangers-slossespill på SEGA hos en venn. Husker ikke helt hvilken konsoll det var, men utrolig gøy var det. Vet noen hva jeg snakker om? Man kunne spille som alle Power Rangerne og mange fiender osv.
albions Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 For noen år siden (ca. 9 elns) spilte jeg et Power Rangers-slossespill på SEGA hos en venn. Husker ikke helt hvilken konsoll det var, men utrolig gøy var det. Vet noen hva jeg snakker om? Man kunne spille som alle Power Rangerne og mange fiender osv. 6928687[/snapback] Det spillet har eg aldrig hørt om før
Saftis Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Quarentine likte jeg veldig godt. Kjøre litt taxi, plukke opp litt folk, kjøre over noen zombier, sprenge noen biler, oppdatere våpen. mange bra oppdrag og flott brett, for å være et 12år gammelt spill. carmageddon er j oogså en klassikker. tror jeg likte 2'eren best men er usikker på om det er abandon'et:) ellers har vi jo Stunt Racer! James pond og Furry of the furries (?) brukte jeg noen timer på også. Og california games så klart. det er blitt lite dos spilling på meg i det siste, jeg spiller heller gamle spill fra gamle spillkonsoller. 6928431[/snapback] Ja, Carmageddon var sykt, første bilspillet jeg spilte med "realistisk" fysikk, hvor man kunne dra på de drøyeste hoppa i ekte bymiljø. Og mange morsomme bonuser så vidt jeg husker, om å gjøre å kjøre ned flest mulig fotgjengere (de var vel i rettferdighetens navn animert som zombier). A propos bilspill: Destruction Derby. Tror det bare er på 4MB elns. Om å gjøre å kræsje de andre i senk.
albions Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 Ja, Carmageddon var sykt, første bilspillet jeg spilte med "realistisk" fysikk, hvor man kunne dra på de drøyeste hoppa i ekte bymiljø. Og mange morsomme bonuser så vidt jeg husker, om å gjøre å kjøre ned flest mulig fotgjengere (de var vel i rettferdighetens navn animert som zombier). A propos bilspill: Destruction Derby. Tror det bare er på 4MB elns. Om å gjøre å kræsje de andre i senk. 6929468[/snapback] Glemmer aldrig Carmageddon. Iron Maiden med på soundtracket og alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå