Gå til innhold

Dell-Hell


Antihero

Anbefalte innlegg

Bestilte en Inspiron 8200 med 3 feil på spesifikasjonene bl.a. GF2 istedenfor Radeon 9000

 

Latterlig kundebehandling over telefon, blir lovet oppringt så snart de er ferdige i telefon, noe som aldri skjer

 

trodde først ikke på alle som sier at de har dårlig kundebehandling, men **** så feil jeg tok

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte mail til dem jeg, fant ut at det var enklere. De byttet nesten ut hele maskinen for meg, uten å stille et eneste spørsmål. Jeg bare sa at jeg ikke var fornøyd med det og det, etpar dager etter ringte det en kis fra et firma her i Trondheim og sa at de hadde fått beskjed om å fikse en maskin(kom og hentet/leverte den på døren). Jeg hadde fått den igjen samme dag, dersom det ikke var for at de hadde fått feil skjerm, de ringte og sa i fra senere samme dag at jeg kunne enten få den tilbake til de hadde fått skjermen eller så kunne de bare ha den liggende, alt i alt var den borte 2 arbeidsdager. Sef hadde mailen min en høflig tone og jeg ba dem ikke om å putte den inn noen plass :smile:

 

Jeg ble ihvertfall meget overrasket over den servicen jeg fikk, etter alt det negative jeg hadde hørt om kundeservicen til Dell. Kanskje trikset er å skrive mail til dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...