Gå til innhold

Kjøpe MP3-spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om UBit er i Norge ennå, men den ser dyyyyr ut. Jeg kan på det varmeste anbefale JazPiper D64U. Liten, bruker lite batteri, er VELDIG sexy, har grei lyd (du bruker seff andre plugger enn de som følger med), og koster bare 920 kr på komplett. Et flash kort på 64 mb koster ikke mer enn ca. 250 kr, og da har du en komplett spiller.

Lenke til kommentar

Noe jeg liker med JazPiper UBit er at den kommer opp som en flyttbar disk i windows. Er drittlei all elendig software som ofte følger med MP3-spillere.

 

NexIIe kan den også kobles opp som flyttbar disk? Noen som har erfaringer ned denne - lyd osv.... den er jo en del rimeligere. Men kommer den med minne i det hele tatt eller må det kjøpes utenom? Mener jeg har hørt det men er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt NexII (tror den er identisk utenom utseende) i nesten 1 år nå, og er storfornøyd.

 

Den fungerer utmerket som "bærbar harddisk". Kjører du windows ME eller nyere, bare plugger du den inn, så venter du 4 sekunder, så er det dukket opp en ny harddisk i "my computer". Utrolig enkelt og genialt.

 

Mye bedre enn å stresse med egne program for å overføre.

 

Den kommer uten minne, og det er bra, for da kan du velge selv hvor mye du skal ha. (i stedenfor å betale masse for 64MB eller noe sånt). Har selv 256MB kort, og mener det holder plenty til mp3'er. Jeg har jo 30GB hjemme! trenger jo ikke alt innpå samtidig!

 

 

Ellers er displayet og batterilevetiden knallbra. (batteri varer i ca 15 timer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...