DilliMusic Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 (endret) installerte zonealarm for 2 dager siden. men nettet ble rart og jeg kom ikke inn på de sidene jeg pleide å komme inn på. så jeg av installerte det. jeg kommer kun inn på vg.no myspace.com og noen få sider til. har avinstallert zonealarm nå så hva er feilen? ordet meg avast og den fjernet en del virus på trjoan horse og slikt så alt skulle vel ha vært bra nå? hva må jeg gjøre? EDIT: kjørte avast antivirus skjekk og den fjernet en del trojan horse. kan den ha fjernet en internett fil? Endret 24. september 2006 av Dilly Man
DilliMusic Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 ingen som vet? har mye lekser og slikt fremover, prosjekter. må ha stoff fra nettet. hjelp ASAP
DilliMusic Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 nu funker kun myspace.com hva sperrer de andre sidene? trenger hjelp fort. er avhengig av nettet
wil Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Skal vi se. Har du prøvd en annen nettleser? Har du fjerna alt som har med ZoneAlarm å gjøre fra maskina? Alle mapper, registernøkkler og sånn? Hvis ikke det er gjort så skader ikke det å bli gjort. Der kan mye av problemene ligge. Ellers kan du se igjennom MSCONFIG for å se om det finnes noe som omhandler ZoneAlarm der også. Lykke til.
qualbeen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 med mindre du har lagt inn spesifikt i ZoneAlarm at alle sider utenom vg.no og myspace.com skal fungere, så blokkerer ikke ZA ulike sider. Og hvis en nettside virker, skal vel strengt tatt alle virke. Du har ikke et atten program som kontrollerer nettilgang, og sensurerer så og si alle sider? Jeg tviler på at ZA skaper problemet, iallefall skal ikke slikt skje med default installasjon..
DilliMusic Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 det funker plutselig nå... hmmm rare greier har ikke slettet noe eller slikt. men fjernet en del virus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå