Erik B. Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hei, jeg har kjøpt hele bf2. Men en venn av meg har kun demoen, og vi vil spille sammen, da må jo jeg også bruke demo versjonen. Men jeg er redd for at det syke systemet som battlefield2 bruker, nullstiller kontoen jeg har på den kontoen jeg bruker på hele spillet? Kan jeg registrere en konto på demoen uten å være redd for at min andre blir nullstilt? Håper på raske svar
FPShooter Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg har brukt den samme kontoen i begge uten problem. Skjønner ikke helt hva du mener med nullstilt? Det er vel noe EA bare gjør med de som blir tatt i juks.
hightow Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Og hvilket sykt system er det? Nullstilling skjer ikke automatisk. Du kan opprette så mange brukerkonti du vil, og hvis du bruker en annen konto når du spiller demoen vil jo ikke det påvirke de andre kontiene du måtte ha. (Hvis du da ikke jukser som en gal og får en hardware-ban) Du kan jo få kompisen din til å kjøpe det fulle spillet. Koster ikke mer enn 200-300,- nå for tiden. (£14 fra play.com)
.tomf Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 koster 299,- for Deluxe Edition fra www.absoluttspill.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå