Gå til innhold

hvordan bare bruker ene prosessoren på x2?


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnet sier vel sitt, jeg mistenker at Battle for Middle Earth 2ikke starter fordi det ikke støtter dual core CPU'er og lurer derfor på hvoirdan jeg disabler den ene på en AMD 4600+??

 

Gå til oppgavebehandling. (cntr. alt. del)Gå på prosesser,finn det programmet du kjører, og høyre klikk.Angi affinitet.fjern merket fra en av kjernene.

Lenke til kommentar

Emnet sier vel sitt, jeg mistenker at Battle for Middle Earth 2ikke starter fordi det ikke støtter dual core CPU'er og lurer derfor på hvoirdan jeg disabler den ene på en AMD 4600+??

 

Gå til oppgavebehandling. (cntr. alt. del)Gå på prosesser,finn det programmet du kjører, og høyre klikk.Angi affinitet.fjern merket fra en av kjernene.

6919226[/snapback]

ok takker (14tegn...)

Lenke til kommentar
Det hjalp ikke akkuratt.. siden spillet går til "svarer ikke" med en gang jeg starter det.., og hvis jeg gjør det du sa da så henger hele maskina seg og jeg måp ta svanske m,etoden...

6919304[/snapback]

Da er det ikke prosessoren. Hvilket skjermkort har du? Jeg hadde et lignende problem med "chronicles of riddick". Jeg har et nvidia kort, og trengte en patch til spillet for å få det til å kjøre. Prøv hjemmesiden deres og se om det kan finnes noen patch.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...