bloodmoney Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nå har jeg kjøpt meg GTA: San Andreas på pc å skal klare spillet for 3 gang. Er det forsatt noen som spiller det eller?
Gissan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nå har jeg kjøpt meg GTA: San Andreas på pc å skal klare spillet for 3 gang.Er det forsatt noen som spiller det eller? 6916324[/snapback] Ja, hvorfor tror du ellers det er en egen kategori for GTA da? Jeg spiller det kun litt i fritiden. Selvfølgelig uten koder.
Mit Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ja jeg synes det fortsatt er et bra spill, holder med og runde det før første gang på pc
Gissan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Digg spill egentlig. Men koder sucks hard. Er bare noobs som bruker koder i GTA. Å runde GTA er vanskelig på kort tid, men etter noen dagers spilling er du godt i gang, og det går alltid lettere. Man jobber jo seg framover, i motsetning til f.eks Counter Strike hvor man ikke har som mål for øye å runde spillet, da det faktisk er umulig. En negativ ting ved GTA er jo at det en gang tar slutt, noe CS ikke gjør.
bloodmoney Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Er såpass lenge siden jeg har spilt det men tror nok jeg runder det nokså fort. Gleder meg til GTA:4 men er bare synd det er over 1 år til det kommer!
albions Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Digg spill egentlig. Men koder sucks hard. Er bare noobs som bruker koder i GTA. Å runde GTA er vanskelig på kort tid, men etter noen dagers spilling er du godt i gang, og det går alltid lettere. Man jobber jo seg framover, i motsetning til f.eks Counter Strike hvor man ikke har som mål for øye å runde spillet, da det faktisk er umulig. En negativ ting ved GTA er jo at det en gang tar slutt, noe CS ikke gjør. 6916430[/snapback] Sant nokk
Sk0rpio Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er kanskje den eneste som mener det men syns San Andreas er no dritt faktisk... Syns det ikke er noe bra i det hele tatt, og da spiler jeg heller Vice City som faktisk er no ivertfall...
Kenny McCormick Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er kanskje den eneste som mener det men syns San Andreas er no dritt faktisk... Syns det ikke er noe bra i det hele tatt, og da spiler jeg heller Vice City som faktisk er no ivertfall... 7121759[/snapback] kødder du? er jo MYE bedre en vice city da, mye større område å bevege seg på, og mange flere oppdrag og "mini" oppdrag, etter at du har tatt alle de ordentlige oppdragene, så har du plenty med andre oppdrag du kan gjøre. Båt-oppdrag, biloppdrag osv.
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 hvis dere liker GTA som kan jeg anbefale Just Cause. Veldig bra spill i samme sjanger som GTA.
Kenny McCormick Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 ok men er det likt som GTA at man skal gå rundt og gjøre oppdrag og sånn?
SvennAndre Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, just cause er egentlig naturtro kopi.. Fins til Xbox360 og kanskje pc etterhvert?
Pantera Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Spiller GTA SA enda ja.....har runda det noen ganger. Begynte å modde i går.....blei sittende noen timer ja...med å legge inn nye biler, fly og båter....mye fete skins der ute. Noe må man jo gjøre, siden det er 1 år til GTA4 kommer..... Pantera
SesamSesam1 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Tok San Andreas opp fra skuffen for noen dager siden... Var morro å begynne igjen på det såvidt nedstøvede spillet
FelaroN_ Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Just Cause er noe dritt syns jeg , ble veldig skuffet. Hoppe ned fra en fjellkant som man aldri kan overleve, men mister ikke et mm med hp.. :/
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg spilte SA til PS2 fra oktober til januar, og da var jeg drittlei. Begynte på igjen i juli 2005, spilte fram til september. Deretter begynte jeg igjen i sommer en gang, og la det fra meg for noen uker siden. De to første gangene fikk jeg 100%, orket ikke siste gangen, gjorde bare oppdragene ferdig.
ErlendRU Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Runde det som i å få 100% eller bare fullføre storyen?? Jeg har aldri orket mer enn det siste.. Spilte senest i sommer.. Endret 3. november 2006 av ErlendRU
Narrondi Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Er enig med Skorpio om at Vice City er bedre, det er den "Miami druggangster" feelingen som du får i Vice City som gjør det utrolig mye bedre. Også synnes jeg det er morsomt å ta en gammel save (Når du har rundet GTA:SA og bare vil ha det litt gøy) Slenge ut en del koder å bare ha det gøy (Spawne jetfly i stedet for å reise i 5-10min for å få tak i det ^^) Saver som regel ikke når jeg er ferdi da
Armageddon Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Digg spill egentlig. Men koder sucks hard. Er bare noobs som bruker koder i GTA. 6916430[/snapback] Uff, det er noe av det dummeste jeg leser. Har selv klart GTA uten koder, og det er jo greit. Da får man jo en større utfordring. Men det er jo alltid kult og ha koder når man skal more seg litt. Egentlig synd at det ikke er mer koder i GTA synes jeg. Skulle ha blitt sånn at man får masse koder etter å ha fullfært main story. Synes San Andreas er veldig bra spill. Får sånn fin L.A ghetto feeling i begynnelsen. Dermed havner man ute på landet, og her er det firhjulstrekkere, K-Rose og cowboyhatt som gjelder. Det hele gjør at spilleren utvikler seg etterhvert som man spiller. Om man lever seg litt inn i spillet, blir det en spillopplevelse som aldri før.
Lampeskjermen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 GTA san andreas er det beste spillet i serien, uten tvil! Runda spillet 19 ganger nå. 3 ganger med 100% Begynner å gå lei nå da
mikaragua Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Runda spillet 19 ganger nå. 3 ganger med 100% Begynner å gå lei nå da 7251366[/snapback] Ja, det er ikke så rart. Jeg er drittlei etter tre runder fordelt på to år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå