NevroMance Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hei. Mitt problem med BF2 er at spillet, rimelig fort, bare stenger og jeg er plutselig på skrivebordet mitt igjen. Skjønner ikke hvorfor dette skjer og finner ingen svar på dette i forumet, hvertfall ikke som jeg skjønner:P Lurte på om noen hadde samme problemet eller vet hvordan dette fikses? Pc'en min skal ikke ha noe problemer med å kjøre BF2. Takk for svar.
Dewil Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 ville prøvd å oppdatere spillet.. hvis ikke det er gjort.. kan også være at skjermkort drivere eller lignende er utdatert.. eller at det har skjedd no galt under installasjon.. noen problemer med andre spill??
NevroMance Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 (endret) ville prøvd å oppdatere spillet.. hvis ikke det er gjort.. kan også være at skjermkort drivere eller lignende er utdatert.. eller at det har skjedd no galt under installasjon.. noen problemer med andre spill?? 6916888[/snapback] Har sjekka alle driverne, og de finner jeg ingen oppdateringer på. Ingen andre spill har samme problemet. Kan prøve å oppdatere spillet. Har reinstallert det 2 ganger alt, og har ikke fått noen meldinger om feil hvertfall. Hmmm... virka ikke:s skjønner ikke hva som er feil jeg. Endret 22. september 2006 av NevroMance
Luske_Ludvig Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det er ikke windows knappen som du kommer borti? Jekk den bort med et skrujern!
[SifO] Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Kan huske jeg åsså hadde det før, men husker ikke løsninga på problemet. Tror faktisk jeg bare la spillet på hylla en stund da.
Kontorstol Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Last ned alle patcher som er kommet ut i rett rekkefølge så maby?
NevroMance Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Har nå innstallert nyeste patcher osv. og det har forbedra seg. Nå slutter ikke hele programmet lenger, det bare lukker seg så jeg er tilbake til skrivebordet, men nå kan jeg heldigvis fortsette å spille. Kommer derimot ikke borti windowsknappen, og skjønner ikke hva som er feil. Må si det er ett ganske frustrerende problem, siden jeg blir skutt ca. hver gang jeg plutselig ikke har muligheten til å styre hva som skjer ingame i noen sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå