gobyfly Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg kommer ikke til å kjøpe PS3 , så jeg lurer på om det kommer til Wii eller PC kansje ? Noen som vet ?
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Final Fantasy XII kjem ekslusivt til Playstation 2 over nyttår . Final Fantasy XIII kjem ekslusivt til Playstation 3 i 2007 ein gong.
Zlash Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 (endret) Ehem, XII har vært ute i Japan siden mars. Den engelske utgaven kommer ut nå i oktober så vidt jeg vet. Offisielt kommer det bare til PS2 ja Endret 23. september 2006 av Zlash
Nevnarion Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Japanske utgaven er ute ja, og spillet kommer i USA nå i oktober. Her i Norge må vi derimot vente til våren en gang. Dato er ikke bestemt enda. Og ja, som sagt, PS2 eksklusivt.
Sponis Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 FF XII er PS2 ekslusivt ja, men det kommer eksklusive FF-spill til både Wii og DS.
ShredLord Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Ehem, XII har vært ute i Japan siden mars. Den engelske utgaven kommer ut nå i oktober så vidt jeg vet. Offisielt kommer det bare til PS2 ja 6924120[/snapback] Det visste eg, men eg tenkt eg skulle gje tidsperioden som var aktuell for vår del. Kan jo importere, menmen.
Zlash Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Tja, jeg har et ekstra prog på PS2'n min som gjør den sonefri (fås i de fleste spillbutikker). Kan garantere deg at FFXII (US) blir å få i blant annet spiderman butikkene her i norge snart.
gobyfly Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Men det der FF cronicals eller hva det heter som kommer til Wii suger jo. Det er den virkelige FF historien jeg skulle ønsket kom til Wii eller PC.
Sponis Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Men det der FF cronicals eller hva det heter som kommer til Wii suger jo.Det er den virkelige FF historien jeg skulle ønsket kom til Wii eller PC. 6927664[/snapback] Du har spilt det? Jobber du i Square Enix?
KayAU Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det kan jo godt hende det nye Crystal Chronicles-spelet blir betre enn det forrige, men det eg trur han meinar, og som eg er einig i, er at det er ikkje dette som er dei "skikkelege" Final Fantasy-spela. Final Fantasy skal vere storslåtte episke eventyr for ein spelar. Og denne typen FF-spel er nok stadig Playstation-eksklusive. Kay
Swoofah Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Final Fantasy XIII kjem ekslusivt til Playstation 3 i 2007 ein gong. 6915349[/snapback] Dette er jeg skeptisk til, men det er lov å håpe.. Nå som PS3 blir spill-sonefri så kan jo alt skje.
Sponis Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det kan jo godt hende det nye Crystal Chronicles-spelet blir betre enn det forrige, men det eg trur han meinar, og som eg er einig i, er at det er ikkje dette som er dei "skikkelege" Final Fantasy-spela. Final Fantasy skal vere storslåtte episke eventyr for ein spelar. Og denne typen FF-spel er nok stadig Playstation-eksklusive. Kay 6928596[/snapback] Etter min mening er CC storslåtte episke eventyr for en spiller.
Excelsion Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det kan jo godt hende det nye Crystal Chronicles-spelet blir betre enn det forrige, men det eg trur han meinar, og som eg er einig i, er at det er ikkje dette som er dei "skikkelege" Final Fantasy-spela. Final Fantasy skal vere storslåtte episke eventyr for ein spelar. Og denne typen FF-spel er nok stadig Playstation-eksklusive. Kay 6928596[/snapback] Not, Final Fantasy XII kommer jo til DS av alle ting.
Nevnarion Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Ikke direkte. Det er jo et helt annet spill som kommer til DS, en prequel ved navnet Revenant Wings.
Sponis Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 I tillegg til Final Fantasy III, som er en remake av det orginale spillet.
Excelsion Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Ikke direkte. Det er jo et helt annet spill som kommer til DS, en prequel ved navnet Revenant Wings. 6929241[/snapback] Jaja, men det skal jo være av typen 'storslåtte episke eventyr' som duden kallte det.
Nevnarion Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det kan det nok hende det blir ja. Spennende å se, det blir stadig flere og flere grunner for meg til å kjøpe meg en DS.
KayAU Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Not, Final Fantasy XII kommer jo til DS av alle ting. 6929170[/snapback] Ok, det var nytt for meg. Kay
gobyfly Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Ja jeg har spilt Chronicals , hadde du vert litt mer oppdatert så viste du at det var til Gamecube... Et håp jeg holder på er jo at det skal gå samme vei som med Resident evil 4 , det og var jo EXCLUSIVE for gamecube , en liten stund hvertfall...
KayAU Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Ja jeg har spilt Chronicals , hadde du vert litt mer oppdatert så viste du at det var til Gamecube... 6933846[/snapback] Kven siktar du til no? Eg trur alle her veit at Crystal Chronicles kom til GC. Oppfølgjaren kjem til Wii. Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå