maxM Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Skulle opdatere windows her om dagen men da fant jeg ikke update ikonet, så jeg gikk i Kontrollpanel>System>Automatic Update og gikk til Windows Update Web Site, der fikk jeg melding om at filene til Windows Update ikke var der og at jeg kunne instalere dem derfra. Men det funka jo ikke så nå trenger jeg en guide på hvordan jeg kan instalere det manuelt, eller en setupfil, eller en anne løsning.
Gissan Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Går du i (sorry å si det, men) internett explorer og velger Verktøy, så finner du Windows Update der. For å si det sånn, er det ikke mye spam og virus på Windows Update's egne hjemmesider. Så ikke være redd for det, ihvertfall. Hva mener du med å installere Windows Update?
maxM Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 (endret) Det er den samme siden jeg har beskrevet ovenfor. Men etter at jeg har trykket Ekspress (altså at di mest nødvendige filene blir instalert) jobber den litt før jeg får denne beskjeden: Files required to use Microsoft Update are no longer registered or installed on your computer. To continue: *Register or reinstall the files for me now (Recommended) *Let me read about more steps that might be required to solve the problem Når jeg velger alternativ nr.1 (Register or reinstall the files for me now (Recommended)) jobber den litt til før jeg får beskjed om at operasjonen ikke akn bli utført. Alternativ nr.2 er ubrukelig, har leita etter svar der i 15 min. Mer klart kan jeg ikke få sagt det, håper noen har en løsning på dette. Endret 21. september 2006 av maxM
Gissan Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det er den samme siden jeg har beskrevet ovenfor. Men etter at jeg har trykket Ekspress (altså at di mest nødvendige filene blir instalert) jobber den litt før jeg får denne beskjeden: Files required to use Microsoft Update are no longer registered or installed on your computer. To continue: *Register or reinstall the files for me now (Recommended) *Let me read about more steps that might be required to solve the problem Når jeg velger alternativ nr.1 (Register or reinstall the files for me now (Recommended)) jobber den litt til før jeg får beskjed om at operasjonen ikke akn bli utført. Alternativ nr.2 er ubrukelig, har leita etter svar der i 15 min. Mer klart kan jeg ikke få sagt det, håper noen har en løsning på dette. 6912038[/snapback] Da vet jeg faktisk ikke. Har aldri merket at Windows Update krever en egen installasjon utenom selve "Updatene". Du bruker vel tilfeldigvis ikke Windows ME?
wil Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hmmm. Førse gangen du kjører Windows Update etter reinstallasjon vil den installere ActiveX i Internet Explorer iallefall.
maxM Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Nyttig info, men ikke for meg. Windows Update er "uninstalled" så det ligger ikke lenger på maskinen. Altså jeg trenger en setupfil eller en annen måte å instalere det inn igjen. Jeg bruker Windows XP Pro Jeg vil slippe å formatere dor å få dette til.
sunnhetsmannen Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Åpne Internet explorer Skriv i addressefeltet: http://windowsupdate.microsoft.com Installer alt den ber om å installere. Sett på automatisk oppdatering, etter du har en fullt oppdatert windows....
maxM Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Jeg må formulere meg elendig. Jeg kan IKKE opdatere for jeg har IKKE Windows Update. Når jeg prøver å la microsoft fikse dette får IKKE microsoft dette til. Jeg trenger IKKE flere linker til http://windowsupdate.microsoft.com, for det er det jeg har prøvd på når jeg sier "microsoft får det ikke til". Hva jeg trenger er: En setupfil, manual eller annen løsning på hvordan jeg kan få lagt inn windows update igjen.
Syar-2003 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Meget mulig du finner løsningen her : http://www.planetamd64.com/lofiversion/index.php/t22672.html
Gissan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det jeg mener er at du kanskje kan finne den setupfilen du leter etter på Windows Updates sider. Er vel det som er mest logisk, at programvaren ligger på produsentens hjemmeside.
Gissan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Går du til kontrollpanelet og velger kan du legge til Windows Update fra "Legg til eller fjern programmer"-funksjonen. Forøvrig, tok jeg et lite søk på google, og fant 3 mulige løsninger. Google søket. Løsningen. Håper det hjelper, hvis ikke, aner jeg ikke hva du kan gjøre.
maxM Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Sorry tissedam, det der har jeg prøvd, og det funker ikke. Ser ut som Syar2003 kom med en løsning som jeg har mer tro på. Men jeg er av den utolmodige typen så jeg starta Repair Install via Windows install cd'en. Men så klart fryser instalerings prosessen når den kommer til "34 min gjenstår". Dette vil ingen ende ta for min del. Heldigvis har jeg dualboot og Ubuntu på partisjon, men kunne godt tenkt meg Windwos tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå