Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjenerthet; hvordan se det og avsløre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel helt forskjellig fra person til person, men som DNA=) sier er det ikke lett å forstå. Samtidig har du det med å skjule sjenerthet. Sjenerte folk kan virke arrogante for noen, men noen er også veldig flink å late som de ikke er det, selv om de egentlig er.

Jeg kan kanskje ses på som litt sjenert og prøver av og til å skjule det og ignorere sånne tanker... ^^

Også veldig vanskelig å tolke om en person vil snakke med deg eller ikke. Kommer kanskje mye an på situasjonen?

 

Er vel bare å prøve? Vente på det rette øyeblikket og situasjonen, der du har noe som kan være interesant for den andre å høre om. For eksempel: meg + bussen om morgenen = sur, trøtt og sulten :p

 

Forsto jeg dilemmaet ditt rett, nå?

Lenke til kommentar
Det er vel helt forskjellig fra person til person, men som DNA=) sier er det ikke lett å forstå. Samtidig har du det med å skjule sjenerthet. Sjenerte folk kan virke arrogante for noen, men noen er også veldig flink å late som de ikke er det, selv om de egentlig er.

Jeg kan kanskje ses på som litt sjenert og prøver av og til å skjule det og ignorere sånne tanker... ^^

Også veldig vanskelig å tolke om en person vil snakke med deg eller ikke. Kommer kanskje mye an på situasjonen?

 

Er vel bare å prøve? Vente på det rette øyeblikket og situasjonen, der du har noe som kan være interesant for den andre å høre om. For eksempel: meg + bussen om morgenen = sur, trøtt og sulten :p

 

Forsto jeg dilemmaet ditt rett, nå?

6922716[/snapback]

Ja, er ikke alltid lett å tolke det med arroganse/sjenerthet. Ofte at jenter ikke klarer å holde øyna av meg. Men still så tar jeg aldri initiativ til å prate. De tror vel at jeg er arrogante de, men sannheten er jo at jeg er for sjenert til å ta ordet!

Lenke til kommentar

Du merker jo om hun ser på deg, og med en gang snur seg eller flytter blikket når du ser på hun.

 

Tør du gå bort så prater du bare løst med hun.

Ikke begynne med, Er du ledig ?

 

Dama som eg har nå merket eg titte mye på meg.

Hadde aldri sett hun før men snakket nå med hun.

Må nå si at eg hadde noe promille i blodet å det hjelper jo ein del.

 

Men snakket nå om masse forskjellig og blei enige om å møtes på byen dagen etterpå. Noe som vi gjorde.

 

Hun kom fra en annen by enn meg, å heilt tilfeldigt så skulle eg på kurs der noen dager etterpå.

Vi tok samme fly opp til bergen, og etter kurset så møttes vi og spiste middag i sammen å blei ganske godt kjent.

 

Det endte med at eg flyttet inn med hun, kjøpte hus i lag og fikk en unge. :D

 

jeje, det var min historie.

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere kan du se det viss ho har problemer med å se deg rett i øynene. Klør seg i bakhodet eller tar opp og ned jakke ermet når hun skal svare og lignende. Virker litt små nervøs på et vis. Noen er jo som sagt flinke til å holde seg rolige selv om det er sjenerte, men det er veldi g vanskelig og skjule hele kroppsråket.

 

Om ho sitter mot deg når dere for.eks sitter rundt et bord, i en sofa, står i klynge på gata å snakker kan det også tyde på interesse. Sikkert mye her som nevnt tidligere, men eg gadd ikke lese alt :)

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Ofte at jenter ikke klarer å holde øyna av meg. Men still så tar jeg aldri initiativ til å prate. De tror vel at jeg er arrogante de, men sannheten er jo at jeg er for sjenert til å ta ordet!

6923895[/snapback]

Hva har du å tape?

 

 

Fasit:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Kun jomfru-statusen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...