Gå til innhold

Utropstegn over quest-givere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en UI/mod der ute en plass som gjør at utropstegnet over quest-givere ikke forsvinner når questet blir en 4-5 lvl lavere enn deg? (Slik det gjør i dag).

Mulig dette høres ut som en tåpelig ting å spør om, men har flere ganger brukt mye tid på å lete etter low lvl quest-givere for å få starte opp en av de lange quest-serie som jeg har gått glipp av. Elsker også å gjøre quest og kan ofte ta meg en tur til områder som er 5-10 lvl lavere enn meg for å gjøre quest.

Er også klar over at det fint går ann å snakke med, og få quest selv om jeg er høyere lvl enn questet, hadde bare vært så mye lettere å finne rett npc hvis utropstegnet hadde vært der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forsvinner de? Har jeg aldri lagt merke til, og mener at jeg har sett low-level quest med utropstegn før. *forvirra*

Endret av Lofnes
Skrevet

Om du allerede vet om lange quest-serier, så er det kanskje ikke noe problem å bruke for eksempel Thottbot for å sjekke hvem som gir questen, og hvor han befinner seg, for så å løpe å hente questen?

Skrevet

det er jo ikke et problem, det er bare tungvint...

Du må finne navnet på personen, så løpe rundt i f.eks tettstedet der han står å se på alle sitt navn... I stedet for å se det godde gamle utropsteget flere mil unna

Skrevet

Joda, idéen sånn sett er jo god, men da vet du jo aldri om du får xp for begge questene du ser langt unna, da såklart med mindre utropstegnet er i en annen farge ;)

Skrevet

det hadde jo vært genialt, om fargene varierte over NPC'ene og signaliserte hvor vanskelige questene de har er. SÅ veit man før man faktisk klikker på de...

Har personen flere quest så kanskje han/hun kan ha flere mindre utropstegn.. En grå, en grønn og en oransje?

Skrevet
det hadde jo vært genialt, om fargene varierte over NPC'ene og signaliserte hvor vanskelige questene de har er. SÅ veit man før man faktisk klikker på de...

Har personen flere quest så kanskje han/hun kan ha flere mindre utropstegn.. En grå, en grønn og en oransje?

6907284[/snapback]

For eksempel ;) Men dette burde vel være en jobb for Blizzard?

Skrevet

6907284[/snapback]

6907297[/snapback]

Burde ikke være noe særlig jobb i om med at questene allerede skifter farge i quest-log.

Skrevet

6907284[/snapback]

6907297[/snapback]

Burde ikke være noe særlig jobb i om med at questene allerede skifter farge i quest-log.

6907336[/snapback]

Dho, hele poenget var at da vet man før man prater til NPC'en..

Skrevet

6907284[/snapback]

6907297[/snapback]

6907336[/snapback]

Det jeg egentlig mente, var at om det er lett, så burde Blizzard kunne legge det inn, isteden for at en modder kommer med det. Men det er kanskje slik det må gjøres før Blizzard legger det inn i sin default UI... :w00t:

Skrevet

6907284[/snapback]

6907297[/snapback]

6907336[/snapback]

Dho, hele poenget var at da vet man før man prater til NPC'en..

6907353[/snapback]

Les hva jeg quota da nooben!

• 4 måneder senere...
Skrevet

Litt bump, men tråden ble linket fra en annen.

Addons kan ikke gjøre noe med 3D objekter, så sålenge det ikke er noen funksjoner gitt av Blizzard til å vise quests som du er for høy til å få experience av, får du ikke ønsket ditt oppfylt.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

startet en tråd om dette på wow forumet

Link

fortsett diskusjonen der så blizzard kan se det :) da er det større sjans at det blir implentert. for jeg er svært enig at dette må gjøres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...