aurong Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 heisann,har en slik trådløs mus:P og har alltid bare brukt den rett på pulten.. men vil det lønne seg og bruke en skikkelig matte? noen som har noen tips som ikke er så alt for dyre..? vil ikke bruke 3-400 kr på en matte liksom takker for svar mvh patrick
MrLee Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 det vil uansett lønne seg å bruke den på matte ja. Ikke fordi den optiske enheten vil fungere bedre (men i noen tilfeller gjør den nettopp det), men rett og slett fordi musa i mange tilfeller glir bedre på matte enn rett på bordet (kommer jo selvsagt ann på hvilken type bord)
aurong Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 vet ikke hvilken mus det er, er bare en sånn rødt lys under.. med en mottaker på bordet
akristina92 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 vet ikke hvilken mus det er, er bare en sånn rødt lys under.. med en mottaker på bordet 6907094[/snapback] Da er den optisk. Kjøp deg et bord den glir godt på.
Nilesen Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Du kan godt bruke en avis eller noe sånt, det funker
El Matador Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Hva er vitsen med å foreslå dyre gaming-musematte? Gutten er tydeligvis ikke særlig opptatt av gaming, så egentlig trenger han ingen dyr matte. Stikk ned på Elkjøp og kjøp deg en matte til 30kr eller noe slikt. Endret 21. september 2006 av Zevs.
Blomvik Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 har gått over til en track-ball, men til den "gamle" optiske musen min tok jeg en treplate og sgde til størrelsen av en musematte 20x20 eller noe sånt. Tok noe tøybit og strammet rundt og festet med en stifte-pistol. Beste musematte jeg har prøvd til optiske muser, og musen kan brukes når du sitter i god-stolen, har alltid en pen flate. Men av vanlige musematter anbefaler jeg de tynne og glatte typene, pleide nå alltids å få dem gratis rundt-om-kring med reklame på....
TotallyUseless Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg anbefaler deg Steelpad Qck eller større hvis du trenger. Steelpad qck koster ikke mer inn 100 kr sånn ca rundt der, men det er jo selvfølgelig smak og behag Jeg hadde gått får Steelpad Qck
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Bruk en håndbok fra et eller annet spill, det funker fett
aurong Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 tusen takk for alle svar;) tror jeg går for denne steelpad qck
ekwathne Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Qpad Lowsense er en bra matte, stor og god. Mvh Erling
BaronDavid Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Everglide DKT er god til optisk mus... tenk også på pads til musa, like viktigt som matte i mange tilfeller
BaronDavid Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Pads er små "føtter" som du limer under musen. et eksempel: Masse pads på microplex.no
shizz kebab Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Bruker blå Icemat, strålende fonøyd. Og så er den så stilig. Endret 21. september 2006 av shizz kebab
Footy Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 om du ikke har handla enda la jeg merke til mpx.no har en i ukens tilbud
klovnikamp Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Noen som vet om det er noen annen forskjell på icemat black og icemat black 2nd edition enn størrelsen? synes 2nd edition blir noe stor ved siden av en laptop. Noen som har testet den med lasermus? Vurderer å kjøpe black icemat og den nye blåtann lasermusa fra microsoft (L mouse 8000 ettellerannet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå