Gå til innhold

GamePro:"One of the prettiest ever put to a pixel"


ShredLord

Anbefalte innlegg

Ingen nye screens frå versjonen dei har spelt, men ein preview som mildt sagt er er imponert over spelet. ;)

 

GAMEPRO (LINK)

 

Meir nytt kjem garantert på TGS :dribble: .

Og sjå kor lenge me kan halde "giant enemy crabs" utanfor tråden; i dare you :p .

"The sequel to the well-liked, but far too short Genji: Dawn of the Samurai is a launch title for the PlayStation 3 and it's clearly going to showcase the new console's considerable graphics firepower. But will the gameplay deliver as well?"

 

"Days of the Blade appears to be riding the blistering edge of graphical capability, and may be the premiere title that folks fire up to show off their shiny new console's visual chops come November. "

 

"Even a casual glance at some of Days of the Blade's cutscenes will force you to step back in awe of the PlayStation 3's power."

 

"An apparently dramatic scene was unfolding in Japanese (the game will ship with both the Japanese and English soundtracks), but we were struck by one character's hair detail and the awkward manner in which his bowl cut faded into his decidedly unfortunate mullet."

 

"The stunning visuals carry over to the gameplay, as well, with what might be the most extraordinary background work ever put to a video game. Every nuance seems painstakingly rendered like a painting, and the expanded locations promise even more gorgeous vistas to admire. "

 

"There are still many unknown elements to uncover before Genji: Day of the Blade launches with the PlayStation 3, but it's absolutely clear that this game is going to be one of the prettiest ever put to a pixel. "

 

Eg har sett kor respektert Gamepro er her på forumet, så eg tenkte eg skulle legge det ut her.

Synd at det ikkje er lagt ut nye screens enno, men omtalen for blodet til å bruse omtrent!

 

Kva trur dykk? Eg hadde ikkje i utgongspunktet sett på dette spelet som noko eg var ute etter, men er ein stor fan av Onimusha-serien. Ser ut til at eg må vurdere omatt. :)

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres spennende ut! Så får vi håpe det ikke er enda et tilfelle hvor previewen skryter et spill opp i skyene, alles forventninger fyker i været, og så bomber spillet med en karakter 6.2 i gamespot. ;) hehe

 

Ellers blir det jo spennende å se hvordan de har fått til "real time weapon change" da.. *knegg*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Blir spennende å se PS3-titlene som blir vist frem under TGS, dette er jo en av Sony's siste sjangser til å bevise at PS3 vil levere varene, noe jeg tror de er klar over, så vi kommer nok til å se ganske mye pent.

Vi har ikke sett så veldig mange in-game videoer ennå, så håper vi får sett noe av dette under TGS :)

Lenke til kommentar
"Even a casual glance at some of Days of the Blade's cutscenes will force you to step back in awe of the PlayStation 3's power."

 

Eh....wow ?

6904489[/snapback]

Det finnes PS3-fanboys blant journalistene også, vettu. ;)

 

Det interessante er vel om cutscenes er rendret real-time med spillmotoren, om det er prerendret eller FMV. Fantastiske cutscenes hadde vi forsåvidt i Onimusha 3 på PS2 også. ;)

Lenke til kommentar
"Even a casual glance at some of Days of the Blade's cutscenes will force you to step back in awe of the PlayStation 3's power."

 

Eh....wow ?

6904489[/snapback]

Det finnes PS3-fanboys blant journalistene også, vettu. ;)

 

Det interessante er vel om cutscenes er rendret real-time med spillmotoren, om det er prerendret eller FMV. Fantastiske cutscenes hadde vi forsåvidt i Onimusha 3 på PS2 også. ;)

6904577[/snapback]

Akkurat det hadde du ikkje spurd om viss du hadde lest linken ;) :

"The in-game engine evolved from character models used in the first Genji's cinematic cutscenes, and the detail is extraordinary. An apparently dramatic scene was unfolding in Japanese (the game will ship with both the Japanese and English soundtracks), but we were struck by one character's hair detail and the awkward manner in which his bowl cut faded into his decidedly unfortunate mullet."

 

Minnar om at det er Gamepro, og dei har tradisjon for å vere veldig nøytrale. :yes:

Lenke til kommentar

For å dra frem alles favorit. "the giant enamy crab" så må man jo si at den var meget vakker og bra detaljert på E3 demonstrasjonen.

 

Jeg vet veldig lite om dette spillet utenom det som ble vist på E3 og det var kanskje litt. (i siste liten presentasjon) som ikke var helt gjennomtenkt.

 

Men sikkert lovende dette også.

 

Uansett hvilken konsoll du velger så har man i det minste en del bra og se frem til spillmessigt.

 

(men nå er preveiws ofte lite kritiske)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...