Gå til innhold

Ny drikk som etterligner kokain


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ingen som påstår at kokain smaker godt, det er virkningen på kroppen som er interessant!

Uten å ha prøvd kokain selv, tror jeg nok at stoffet virkelig er herlig, dog uheldig at det er utrolig lett å bli avhengig av stoffet....

Altså, ikke så lurt å bruke det.

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Det er vel ingen som påstår at kokain smaker godt, det er virkningen på kroppen som er interessant!

Uten å ha prøvd kokain selv, tror jeg nok at stoffet virkelig er herlig, dog uheldig at det er utrolig lett å bli avhengig av stoffet....

Altså, ikke så lurt å bruke det.

6903177[/snapback]

Hvis den hadde blitt lovlig, så hadde vel coca cola fått problemer med å være mest solgte brus.

Lenke til kommentar
Det er vel ingen som påstår at kokain smaker godt, det er virkningen på kroppen som er interessant!

Uten å ha prøvd kokain selv, tror jeg nok at stoffet virkelig er herlig, dog uheldig at det er utrolig lett å bli avhengig av stoffet....

Altså, ikke så lurt å bruke det.

6903177[/snapback]

Hvis den hadde blitt lovlig, så hadde vel coca cola fått problemer med å være mest solgte brus.

6903517[/snapback]

 

Lurer litt på nøyaktig hvor mye koffein det er i den. Dessuten virker det drøyt med 6x daglig annbefalt dose av b-vitamin. Noen som vet om det er skadelig å ta for mye av b12? Er jo noen mineraler/vitaminer man kan ta sykt mye av uten at det er farlig. F.eks. C vitamin.

Lenke til kommentar

Jeg har vanskeligheter med å tro at store mengder vitamin B-12 og koffein kan gi en effekt som er sammenlignbar med kokain. Desverre finner jeg ikke noe som sier noe om de sentralstimulerende og psykoaktive effektene til vitamin B-12 (hvis det er noen i det heletatt når man tar B-12 alene). Men det er vel mulig at en blanding av koffein og B-12 gir en slags kjemisk reaksjon eller noe i den dur.

 

Edit: etter å ha lest nøyere, så var det etterligning av smaken, ikke effekten. :blush:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Det er vel ingen som påstår at kokain smaker godt, det er virkningen på kroppen som er interessant!

Uten å ha prøvd kokain selv, tror jeg nok at stoffet virkelig er herlig, dog uheldig at det er utrolig lett å bli avhengig av stoffet....

Altså, ikke så lurt å bruke det.

6903177[/snapback]

 

Hmm, ikke vet jeg, men jeg har til gode å høre om noen som er avhengig av kokain.. Bruker av det ja, men avhengig?! Om jeg skal gjette så blir du like avhengig av hasj og kaffe for den saks skyld, som av kokain.

Lenke til kommentar
Hmm, ikke vet jeg, men jeg har til gode å høre om noen som er avhengig av kokain..  Bruker av det ja, men avhengig?!  Om jeg skal gjette så blir du like avhengig av hasj og kaffe for den saks skyld, som av kokain.

6904706[/snapback]

 

Hørt om Maradona? Så vidt jeg vet så var han vel avhengig av kokain. Han var iallefall på en avvenningsklinikk på cuba.

Lenke til kommentar
Det er vel ingen som påstår at kokain smaker godt, det er virkningen på kroppen som er interessant!

Uten å ha prøvd kokain selv, tror jeg nok at stoffet virkelig er herlig, dog uheldig at det er utrolig lett å bli avhengig av stoffet....

Altså, ikke så lurt å bruke det.

6903177[/snapback]

 

Jeg bare svarte iht første linje, første post. Etterligner smaken står det :)

Lenke til kommentar
Hmm, ikke vet jeg, men jeg har til gode å høre om noen som er avhengig av kokain..  Bruker av det ja, men avhengig?!  Om jeg skal gjette så blir du like avhengig av hasj og kaffe for den saks skyld, som av kokain.

6904706[/snapback]

Vet du ikke at kokain er et veldig farlig stoff fordi det er så lett å bli avhengig av det. Det er også et av de dyreste stoffene som er å få kjøpt...

Nettopp av disse grunner bør man etter min mening holde seg unna stoffet.

 

Å sammenligne "avhengighets-faktoren" kokain vs. hasj blir bare dumt. En blir ikke fysisk avhengig av hasj, men man kan bli psykisk avhengig av det. To forskjellige ting altså....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...