Gå til innhold

Programmer til Nokia N73

Lasse09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt Nokia N73 og lurte på om noen vet om en side der det går ann å laste ned program, gratis? (ordetlige program, ikke noe crap som en eller annen dust har laget: If u know what I mean!)

Program som:

- ir remote

- stoppeklokke

- msn

Hilsen Lasse09

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har nettopp kjøpt Nokia N73 og lurte på om noen vet  om en side der det går ann å laste ned program, gratis? (ordetlige program, ikke noe crap som en eller annen dust har laget: If u know what I mean!)

Program som:

- ir remote

- stoppeklokke

- msn

Hilsen Lasse09

6900692[/snapback]

Skrevet
ikke som funker....

6906986[/snapback]

Mye på getjar funker, prøv f.eks emsn. Registrer deg på www.mobilesmania.com, der finner du bl.a en samlepakke (javaapps tror jeg den heter) med stoppeklokka som jeg bruker.

Skrevet

ok

lastet ned en hel del ting som ikke funket...

var spesielt den ir fjernstyringen jeg tenkte på.. var veldig sugen på den da jeg har mistet min fjernkontroll til dvd'n

Skrevet

Jeg har stappet telefonen min full av programmer som jeg har hentet på et anna forum...

Til winamp kan du bruke programmet bemused.

Jeg har ikke fått testet det enda, pga jeg plages litt med blåtannen på maskinen...

Stoppeklokke, så anbefaler jeg "handy-clock", den har alt av tidsfunksoner som man kan ønske seg :)

Med msn vil jeg anbefale "agile messenger".

Gratis msn: Hier. Men har ikke testet den...

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hei, jeg har nå prøvd å få instalert bemused på min N73. Men det går ikke! får opp en feilmelding "Instalering av bemused.sis støttes ikke" Noen som vet hva problemet kan være ?

MVH

Martin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...