Gå til innhold

Jobbsøking på e-post, noen spørsmål


640x480

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Lurer på hvordan søking på e-post foregår egentlig. Slik jeg har forstått det legger en ved søknad og CV som vedlegg, men hva med attester, vitnemål etc. Skal de scannes inn eller sendes seperat som fysisk post?

 

På forhånd takk for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke sendt attester, vitnemål, grader osv. på en søknad. Hadde heller nevnt at det kan ettersendes etter ønske.

 

.pdf er et glimrende format å sende alle vedleggene på. Både proft og mye brukt i arbeidslivet

Skrevet

Jeg har vanligvis 2 filer. 1 med søknad og CV (vanligvis det som printes), og en fil med relevante beviser/sertifiseringer som bevis på at fil 1 ikke er bullshit ;)

Skrevet

Pdf ser mer proft ut, men så er .doc mer brukt..

Eller for å være helt sikker kan en sende det i txt format, men det blir jo grisestygt.. fins det ingen felles standard for slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...