Gå til innhold

Gir 305 i mining økt sjanse for "rare" vein drops?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja...satt å tenkte på det akkurat nå. Vil det øke sjansen for at f.eks arcane crystal skal droppe om man bruker +5 mining hansker (når man fra før har 300 i skill) ?

Sikkert ikke egentlig...men tenkte jeg skulle høre her:) Kanskje noen av dere har testet dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk noen arcane crystals før jeg fikk 300 mining, men har ikke fått noen etter at jeg ble lvl 300, innbiller meg at det går andre veien. :p

Endret av Islanbadsj
Skrevet

Når du først har kommet deg til 300/300 i mining så er det vel ingen veins du kan "feile" på.. eneste relevante sammenligning er vel herbalism, der du har black lotus o.l. som er orange når du skal plukke de. Disse har jeg fått failed på ..

Skrevet

er ikke poenget med økt skinning, mining etc at man kan gathere stuff som krever mer enn 300 skill? f eks onyxia må man ha 315 skinning skill for å skinne ...

:hmm:

Skrevet

skinning; det forstår jeg, men har ikke funnet noe mining som man må ha 300+ for å hakke på... det kan være for å skille opp, rett og slett fordi at hvis du mangler 5skill for å hakke thorium slenger du på enchanten, da kan du mine den... så fjærner du armoren med enchanten, og får større % for å få skill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...