Gå til innhold

1080p på Xbox 360


Rævalution

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er direkte feil. MGS-er realtime.

Og som sagt, Virtua Tennis 3 har allereie blitt previewed med 1080p. Og det verka heilt fantastisk.

6899421[/snapback]

Vel, det er jo ikke så veldig lenge til vi får den endelige dommer på endelig hardware nå. Frem til da forbeholder jeg meg retten til å være ekstremt kritisk til Sony sine utspill og 'gameplay'-videoer ;)

Lenke til kommentar
Microsoft's TGS press briefing:

HD-DVD add-on hits Japan Nov. 17th for ¥19,800

Øh, dæven. Det tilsvarer ca 1.100,-

 

Det kan vel tyde på at hd-dvd add-on'en kommer hit til under 2.000,- ihvertfall, som er et røverkjøp. Da kan man få en hd-dvd fungerende xbox 360 til under 3.500,- (hvis man kjøper core).

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

"Unusually, the two next-gen versions are being created by different developers. Sumo Digital (which is also making the upcoming PSP version) is working on the 360 game, while Sega's internal AM2 version is working on the PS3 version. Checking out the two side-by-side, we didn't notice too many differences. The PS3 game seemed sharper in certain areas like character faces, but that could have had as much to do with the televisions being used as it did anything else."

 

Imponerende..Forøvig er det uansett et tennis spill, 1080p er vel strengt tatt ikke det mest imponerende .

 

MGS da ?

Lenke til kommentar
I den quoten din snakkar dei ikkje om 1080p-versjonen, men om 720p-versjonen. Forskjellen er nok rimeleg merkbar. ;)

 

Nettet er fullt av uttalingar der Kojima fastslår at MGS-trailerene er realtime.

Forøvrig, så las eg også at det skal video av direkte gameplay skal visast på TGS. Så, tålmod! :)

6899536[/snapback]

 

Å ? hvor står det at det er det de snakker om ?

 

Nettet var fullt av uttalelser angående de første videne til ps3, som man påstod var ingame og ikke CGI

Lenke til kommentar
Altså. Du kjem ikkje til å få sjå 1080-spel på 360, bortsett frå kanskje eit kortspel. Dette er fordi 360-hardwaren ikkje er bygd (i stand til) for å levere det. Dette er tall-magi, verdien er null og niks. ;)  360-utviklarar har allereie problem med å lever spel med stabil framerate på 30fps, dei kjem ikkje til gå opp til 1080p for å gjere det endå meir umuleg.

6899341[/snapback]

 

Og akkurat det samme sliter Sony med på PS3... Neste generasjonskonsoller greier nok 1080P med god grafikk og bra framerate, men ikke denne.

6899359[/snapback]

 

Har til dags dato ikkje sett eit Ps3-spel som slit med framerate; tvert om.

Sjå på Resistance, MGS osv.

Virtua Tennis 3 er forøvrig bekrefta til 1080p. 360 var ikkje meint for 1080p, Ps3 er det. ;)

6899377[/snapback]

Du er rimelig brødteit når du kjem med slike uttalelsar. Du har faktisk ALDRI sett eit einaste PS3 spel i det heile. Vent til maskina kommer, og spela er ute før du snakkar om kva spela vil gjere, og kor bra dei evt. kjem til å gå.

PS3 spel utviklarar har uttalt at dei vil PRØVE å laga spel som køyrer 1080P native - men de fleste har og sagt at dei vil ikkje prioritere 1080p over ein stabil framerate og andre effektar.

Lenke til kommentar
Herregud, kvifor skal det vere så vanskeleg å godta? :roll:

6899593[/snapback]

Sony er jo ikke akkurat et firma man kan stole på når det gjelder sånt, så jeg skjønner veldig godt at folk er kritiske til de får sett at det fungerer med egne øyne.

 

Motorstorm f.eks. er jo tidenes nedgradering i forhold til 'gameplay'-videoen som ble vist for 1,5 år siden.

Lenke til kommentar
I den quoten din snakkar dei ikkje om 1080p-versjonen, men om 720p-versjonen. Forskjellen er nok rimeleg merkbar. ;)

 

Nettet er fullt av uttalingar der Kojima fastslår at MGS-trailerene er realtime.

Forøvrig, så las eg også at det skal video av direkte gameplay skal visast på TGS. Så, tålmod! :)

6899536[/snapback]

Ja, og utviklaren av Motorstorm sa jo ÒG at det var ingame me fekk sjå på E3 05.

Wake up and smell the toast... Geez - du har rimelig høge forhåpningar.

Lenke til kommentar

MGS serien har alltid blitt slik Hideo har sagt og folk tviler ikke på MGS 4 heller. Han sier selv at det vi får se er det vi får og folk kommer ikke til å bli skuffet! Husker at det var utrolig mange som sa at MGS 2 trailerne var kun oppspinn og at grafikken kom til å være nesten lik som MGS 1. Tror de fikk en smekk på pungen når de startet opp spillet. Samme med MGS 3.

Lenke til kommentar
I den quoten din snakkar dei ikkje om 1080p-versjonen, men om 720p-versjonen. Forskjellen er nok rimeleg merkbar. ;)

 

Nettet er fullt av uttalingar der Kojima fastslår at MGS-trailerene er realtime.

Forøvrig, så las eg også at det skal video av direkte gameplay skal visast på TGS. Så, tålmod! :)

6899536[/snapback]

Ja, og utviklaren av Motorstorm sa jo ÒG at det var ingame me fekk sjå på E3 05.

Wake up and smell the toast... Geez - du har rimelig høge forhåpningar.

6899612[/snapback]

Har du ein link til kor Motorstorm-utviklarane sa dette? For det har ikkje eg.

Du er rimelig brødteit når du kjem med slike uttalelsar. Du har faktisk ALDRI sett eit einaste PS3 spel i det heile. Vent til maskina kommer, og spela er ute før du snakkar om kva spela vil gjere, og kor bra dei evt. kjem til å gå.

PS3 spel utviklarar har uttalt at dei vil PRØVE å laga spel som køyrer 1080P native - men de fleste har og sagt at dei vil ikkje prioritere 1080p over ein stabil framerate og andre effektar.

Brødteit eller ikkje, det fins Ps3-spel i dag som køyrer i 1080p. Kvifor latar du som om alle utviklarar har sagt dei berre vil "prøve"? Såg du ikkje linken?

Men er ellers einig i at framerate og andre effektar bør priroterast over 1080p i dei fleste tilfelle, iallefall i byrjinga! :)

Lenke til kommentar
Altså. Du kjem ikkje til å få sjå 1080-spel på 360, bortsett frå kanskje eit kortspel. Dette er fordi 360-hardwaren ikkje er bygd (i stand til) for å levere det. Dette er tall-magi, verdien er null og niks. ;) 

Det eneste man kan si er at størrelsen på eDRAM er mer tilpasset for 720p/1080i, men det er nok fullt mulig å dele opp 1080p bildet i tiles som passer i eDRAM minnet. Akkurat som er tilfelle nå med AA og/eller FP16 HDR buffer.

 

360-utviklarar har allereie problem med å lever spel med stabil framerate på 30fps, dei kjem ikkje til gå opp til 1080p for å gjere det endå meir umuleg.

6899341[/snapback]

Dårlig kjent arkitektur sammen med budsjett og tidspress, mange PC ports. Og man kan jo skalere grafikken i fordel for 1080p. Du lurer deg selv hvis du tror 1080p på PS3 er uten tradeoffs.

Lenke til kommentar
Det er berre den nyaste previewen som handlar om 1080p-versjonen. Den previewen lenger nede på lista, som du quota frå, er frå 720p-versjonen.

Herregud, kvifor skal det vere så vanskeleg å godta? :roll:

6899593[/snapback]

 

For hands-on impressions of Virtua Tennis 3 running on the PS3, check out our recent preview.

Det står det i artikkelen du gav meg link til, i den linken står det utsagnet som jeg siterte...

Lenke til kommentar

Har du ein link til kor Motorstorm-utviklarane sa dette? For det har ikkje eg.

 

Brødteit eller ikkje, det fins Ps3-spel i dag som køyrer i 1080p. Kvifor latar du som om alle utviklarar har sagt dei berre vil "prøve"? Såg du ikkje linken?

Men er ellers einig i at framerate og andre effektar bør priroterast over 1080p i dei fleste tilfelle, iallefall i byrjinga! :)

6899628[/snapback]

Det fins pr idag 2 spel ja.

Grunnen til at XBOX 360 har hatt ein del framerate problem - er som andre har nevnt, det er ein ny plattform, med annaleis struktur. Derfor har ikkje utviklarar hatt god nok tid på seg til å tilpassa kodinga si.

 

For å sjå når Sony/Motorstorm utviklaren hardnakka påstår at det er ingame, kan du berre sjå alle video-intervju og pressekonferanse videoar fra E3 '05.

Lenke til kommentar
Dårlig kjent arkitektur sammen med budsjett og tidspress, mange PC ports. Og man kan jo skalere grafikken i fordel for 1080p. Du lurer deg selv hvis du tror 1080p på PS3 er uten tradeoffs.

Det har eg aldri sagt, men at Ps3 kan gjere det mindre tap enn 360 er openbert etter mitt syn.

Det eneste man kan si er at størrelsen på eDRAM er mer tilpasset for 720p/1080i, men det er nok fullt mulig å dele opp 1080p bildet i tiles som passer i eDRAM minnet. Akkurat som er tilfelle nå med AA og/eller FP16 HDR buffer.

Eg tvilar på den 10Mb eDRAMEN kjem til å TENE på at oppløysinga går opp til 1080p, for å sei det slik. Ein interessant framgongsmåte du nemner der, men ser me på spel til no har alle rammebuffer-operasjonane den skulle levere "gratis" som 4xAA og HDR ikkje vorte innfridd sjølv i 720p.

Og ein ting til, eg trur det snart må bli slutt på å skulde så altfor mykje på ukjend hardware, budsjett og tidspress osv. når det kjem til kvaliteten. 360 har vore ute i eit år no, og utviklarane hadde også tid på seg før det til å gjere seg kjend med hardware.

For å sjå når Sony/Motorstorm utviklaren hardnakka påstår at det er ingame, kan du berre sjå alle video-intervju og pressekonferanse videoar fra E3 '05.

Eg er fullt klar over at Sony stod fast på at alt var realtime osv . Men at Motorstorm-utviklarane sa det har eg som sagt ikkje sett. ;)

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Og ein ting til, eg trur det snart må bli slutt på å skulde så altfor mykje på ukjend hardware, budsjett og tidspress osv. når det kjem til kvaliteten. 360 har vore ute i eit år no, og utviklarane hadde også tid på seg før det til å gjere seg kjend med hardware.

6899661[/snapback]

 

Jepp og da har vi fått mange spill som ikke sliter med framerate i det hele tatt:

 

Dead Rising

TDU

Table Tennis

DoA4

Burnout: Revenge

Prey (litt usikker på denne, jeg har ikke merket noe i hvert fall)

GR:AW

 

m.fl...

 

 

Så det kommer seg hele tiden vettu, som seg hør og bør.

Lenke til kommentar
Dårlig kjent arkitektur sammen med budsjett og tidspress, mange PC ports. Og man kan jo skalere grafikken i fordel for 1080p. Du lurer deg selv hvis du tror 1080p på PS3 er uten tradeoffs.

Det har eg aldri sagt, men at Ps3 kan gjere det mindre tap enn 360 er openbert etter mitt syn.

Det eneste man kan si er at størrelsen på eDRAM er mer tilpasset for 720p/1080i, men det er nok fullt mulig å dele opp 1080p bildet i tiles som passer i eDRAM minnet. Akkurat som er tilfelle nå med AA og/eller FP16 HDR buffer.

Eg tvilar på den 10Mb eDRAMEN kjem til å TENE på at oppløysinga går opp til 1080p, for å sei det slik. Ein interessant framgongsmåte du nemner der, men ser me på spel til no har alle rammebuffer-operasjonane den skulle levere "gratis" som 4xAA og HDR ikkje vorte innfridd sjølv i 720p.

Og ein ting til, eg trur det snart må bli slutt på å skulde så altfor mykje på ukjend hardware, budsjett og tidspress osv. når det kjem til kvaliteten. 360 har vore ute i eit år no, og utviklarane hadde også tid på seg før det til å gjere seg kjend med hardware.

6899661[/snapback]

 

 

Uansett hvor mye dere krangler om tall og teori, så er det utviklerne som styrer frameraten, IKKE konsollen. Så om noen skal skyldes på er det utviklerne. Å hevde at konsollen ikke lever opp til det utviklerne leverer er bare teit, man lager ikke en konsoll for spillene, man lager spillene til konsollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...