Datacalibel Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hey, har prøvd sånn ca 10 ripperog uten hell, og vil nå prøve dette! Prob er at jeg skal rippe noen filer til mp3 fra ei mappe, har prøvd Mediamonkey osv uten hell! Nå prøver jeg dbpowerAMD converter, men den vil bare rippe fra cd, så korsen få den til å rippe fra ei mappe? Takker for svar!
Wattengård Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hva er det egentlig du forsøker å gjøre.. Å "rippe" fra en mappe hører ikke hjem noen plass. Hvis du derimot har noen wav filer i en mappe som du ønsker å gjøre om til mp3, så blir det en annen sak. dbPowerAMP kan gjøre dette, men mp3-encoderen dens har 30dagers trial. Hva med ogg? -C-
Datacalibel Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 eehh, ja, ar musikkfiler i ei mappe så jeg skal rippe til mp3 ja! Hva frmet filene er vet jeg ikke, har prøvd å finne det ut, men finner det IKKE ut! Har prøvd mye altså
Wattengård Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvordan vet du da at det er musikkfiler? Kan du gi meg navnet på en av filene? -C-
Datacalibel Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Hvordan jeg vet det er musikkfiler?? Fordi jeg hører på dem vel... altså, jeg må konventere dem til mp3 for å få spilt dem av på mobiltelefonen! Mappen heter Nirvana, og det er 7 undermapper som er album , og er vel noe me 160 sanger tilsammen i alle albumene!
Wattengård Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Men hva heter _filene_? Hvilket etternavn har de? -C-
Datacalibel Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 (endret) ikke noe, står bare at det er en mediamonkey file! står ikke om det er wma osv! Har prøvd å finne ut dette, men går ikke! De fleste albumene er lagt inn direkte fra cd`er! Orginale cd`er, ikke brente om det er noe forskjell på formetet da! Endret 20. september 2006 av Datacalibel
Wattengård Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Da har du sikkert bedt utforsker om å ikke vise filetternavn. Prøv å høyreklikk og ta egenskaper... Å se hva det står som filnavn der... -C-
Datacalibel Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Dt var dt første jeg prøve, kan alt dette om å finne filnvanet, men står ingenting! Men de er brent over fra en orginal cd- plate, bruker ikke de samme format da, alle cd` er som er orginale! Cd`ene er forresten Nirvana Best OF Unplugged From The Muddy Banks OF Wishkah Show Sliver Nevermind
Wattengård Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Da vet jeg ikke. Men hvis du får til å spille de i mediamonkey så... kan du ikke ta et skjermbilde av explorer når den står i katalogen med musikkfilene. -C-
Datacalibel Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 fikk det te me MM allikevel, men måtte gjøre det på ein litt teit måte! yeye, takk for hjelpa likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå