Budbringer Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 (endret) i mages guild tårnet(neederste etasje) så er det en dør man ikke kan åpne(har runda mages guild). ikke "arcade university" døra eller den portalen, men en dør man trenger nøkkel til(husker ikke navnet). er det noen som veit hvordan man kommer seg inn der? jeg spurte de som sitter der, og hu ene sa at den og en annen var den eneste i cyrodiil. Endret 19. september 2006 av AlbariaSnalbaria
Stonemeister Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 i mages guild tårnet(neederste etasje) så er det en dør man ikke kan åpne(har runda mages guild). ikke "arcade university" døra eller den portalen, men en dør man trenger nøkkel til(husker ikke navnet). er det noen som veit hvordan man kommer seg inn der?jeg spurte de som sitter der, og hu ene sa at den og en annen var den eneste i cyrodiil. 6896901[/snapback] Imperial Orrery eller noe sånt? Det er en patch du må kjøpe fra Bethesda. Den gir rustning til hesten og noe mer tror jeg.
Campin Carl Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 sorry stonemeister den legger bare til imperial orrery,hesterustning er en annen offisiell mod som koster penger
Loerand Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Her finner du det leter etter http://obliviondownloads.com/StoreCatalog_...SubCategoryId=1
Budbringer Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 takker har lurt på det en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå