Gå til innhold

Ventrilo på MAC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du får bare fått 2.3 til Mac. Desverre.

6896405[/snapback]

Jeg gikk på hjemmesiden til ventrilo, er jo ingen nyere version enn den for pc heller da..

6898270[/snapback]

Nei, men veldig mange bruker fortsatt 2.1.

Skrevet
noen som kan fortelle meg hvilken versjon av ventrilo jeg trenger på mac, og hvordan jeg setter det opp?

takker for svar :)

6895164[/snapback]

kast hele MAC dritten og kjøp en pc og installer windows

Skrevet
noen som kan fortelle meg hvilken versjon av ventrilo jeg trenger på mac, og hvordan jeg setter det opp?

takker for svar :)

6895164[/snapback]

kast hele MAC dritten og kjøp en pc og installer windows

6898459[/snapback]

Så utrolig saklig og vanvittig feil..

• 1 år senere...
Skrevet

Noen som har et program som fungerer sammen med Ventrilo. Slik at jeg eventuelt kan prate med folk som har ventrilo, med dette programet?

Takk for alle svar:)

Skrevet
Last ned Ventrilo mix så får du alle versjonene.

Fins ikke til Mac så vidt jeg vet.

Den eneste løsninga jeg vet om er å bruke Crossover + Ventrilo Mix eller den rette Ventrilo versionen. Parallels desktop kan funke også, men det er mer ressurskrevende enn crossover.

Skrevet

Sånn som jeg skjønner det, trengs ikke det hvis man bruker ventrilo via crossover, og det trengs i alle fall ikke i parallels.

Teamspeak må man bruke Speex på servern for at det skal funke med mac-versionen av teamspeak (teamspeex).

Hadde det kanksje vært mulig å få guilden din over på en teamspeak server? da slipper i allefall du å slite med crossover eller parallels.

Skrevet

Ok, men hvor kan jeg eventuelt finne dette crossover programmet? Og er det bare å laste det ned å sette i gang å bruke det, eller er det en hel haug med ting jeg må gjøre for å få det til å fungere?

Har og prøvd å laste ned Speex, men får det ikke til å funke på maskinen. Å få det ti å laste ned er ingen problem, men det å greie å opne programmet og få det til å fungere, der sliter jeg litt:S

Skrevet

Hei:) Har et spørsmål. Hvordan gjør man det slik at jeg kan snakke med Teamspeex på en ventrilo server, sammen med noen som har ventrilo?

Guildet jeg er i kjører Ventrilo 2.1, men jeg har Mac så får ikke tak i denne versjonen. Men er det da mulig at jeg kan bruke Teamspeex og snakke med de?

Takker for alle svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...