veluci Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 noen som kan fortelle meg hvilken versjon av ventrilo jeg trenger på mac, og hvordan jeg setter det opp? takker for svar
Mats1988 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hvordan fant du ut at du skulle poste dette i World of Warcraft delen av forumet? Og nei, jeg har ikke peiling, sjekk www.ventrilo.com
veluci Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 tenkte at siden det brukes på world of warcraft, så kunne eg vell kanskje poste det her:P
Cannabiskopen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hvilken versjon du trenger spørs jo bare på hvilken servern du skal inn på bruker.
elf_man Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Du får bare fått 2.3 til Mac. Desverre. 6896405[/snapback] Jeg gikk på hjemmesiden til ventrilo, er jo ingen nyere version enn den for pc heller da..
ASDASDKL2131 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Du får bare fått 2.3 til Mac. Desverre. 6896405[/snapback] Jeg gikk på hjemmesiden til ventrilo, er jo ingen nyere version enn den for pc heller da.. 6898270[/snapback] Nei, men veldig mange bruker fortsatt 2.1.
DirtyBit Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 noen som kan fortelle meg hvilken versjon av ventrilo jeg trenger på mac, og hvordan jeg setter det opp? takker for svar 6895164[/snapback] kast hele MAC dritten og kjøp en pc og installer windows
.Marcus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 noen som kan fortelle meg hvilken versjon av ventrilo jeg trenger på mac, og hvordan jeg setter det opp? takker for svar 6895164[/snapback] kast hele MAC dritten og kjøp en pc og installer windows 6898459[/snapback] Så utrolig saklig og vanvittig feil..
zolpetre Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Noen som har et program som fungerer sammen med Ventrilo. Slik at jeg eventuelt kan prate med folk som har ventrilo, med dette programet? Takk for alle svar:)
Schjellin Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Last ned Ventrilo mix så får du alle versjonene.
olegunnaro Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Last ned Ventrilo mix så får du alle versjonene. Fins ikke til Mac så vidt jeg vet. Den eneste løsninga jeg vet om er å bruke Crossover + Ventrilo Mix eller den rette Ventrilo versionen. Parallels desktop kan funke også, men det er mer ressurskrevende enn crossover.
Winten Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Ventrilo servern må ha installert speex(eller noe i den duren)codecen for at du kan bruke den med mac.
olegunnaro Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Sånn som jeg skjønner det, trengs ikke det hvis man bruker ventrilo via crossover, og det trengs i alle fall ikke i parallels. Teamspeak må man bruke Speex på servern for at det skal funke med mac-versionen av teamspeak (teamspeex). Hadde det kanksje vært mulig å få guilden din over på en teamspeak server? da slipper i allefall du å slite med crossover eller parallels.
zolpetre Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ok, men hvor kan jeg eventuelt finne dette crossover programmet? Og er det bare å laste det ned å sette i gang å bruke det, eller er det en hel haug med ting jeg må gjøre for å få det til å fungere? Har og prøvd å laste ned Speex, men får det ikke til å funke på maskinen. Å få det ti å laste ned er ingen problem, men det å greie å opne programmet og få det til å fungere, der sliter jeg litt:S
zolpetre Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Hei:) Har et spørsmål. Hvordan gjør man det slik at jeg kan snakke med Teamspeex på en ventrilo server, sammen med noen som har ventrilo? Guildet jeg er i kjører Ventrilo 2.1, men jeg har Mac så får ikke tak i denne versjonen. Men er det da mulig at jeg kan bruke Teamspeex og snakke med de? Takker for alle svar:)
olegunnaro Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Det går nok ikke å bruke teamspeex på en ventserver. Hvis guilden briiker en Ventrilo 2.1 server, trenger du Ventrilo 2.1(eller ventrilo mix) For å kjøre det på mac trenger du enten Parallels Desktop, VMWare eller Crossover. Crossover er nok enklest å bruke. http://www.codeweavers.com/products/cxmac/
zolpetre Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Ok. Men da må jeg jo kjøpe crossover, i tillegg til Windows og virusprogram? Det koster jo litt penger:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå