Fruktkake Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hei! På temaet på min blogg valgte jeg å endre selve søkenappen. Det stod tidligere 'Search' der, men jeg gikk inn i filen og endret det til 'Søk'. Resultatet ble slikt: Hvordan kan jeg få det til å stå faktisk 'Søk', og ikke 'S|k'? Slik ser altså PHP filen ut: <form method="get" action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>"> <p> <input type="text" value="<?php echo wp_specialchars($s, 1); ?>" size="18" name="s" id="s" /> <input type="submit" value="<?php _e('Søk'); ?>" /> </p>a </form>
Haraldson Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Endre tegnsettet i WP sitt kontrollpanel! Innstillinger -> Lesing -> Skriv inn UTF-8.
qualbeen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 eventuelt bytt ut 'Søk' med 'Søk'. Beste metoden er selvfølgelig å bruke tegnsett som støtter norske tegn da
Fruktkake Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Den var allerede stilt som UTF-8. Tror det er noe med at du skal sette en bokstav forran en annen?
Fruktkake Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 eventuelt bytt ut 'Søk' med 'Søk'.Beste metoden er selvfølgelig å bruke tegnsett som støtter norske tegn da 6894980[/snapback] Tusen takk. Det fungerte nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå