Dimm Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg spiller for tiden en del Titan Quest, men når jeg kommer til Delphi så mangler teksturene på bakken pluss at minimap'et er svart også. jeg har et 6600GT skjermkort med nyeste drivere og ellers er alt av drivere ganske "up to date" Noen som har vært borti dette og har en fin løsning på problemet? Har prøvd å skru ned oppløsningen siden jeg kjører en ganske uvanlig desptop oppløsning (1920x1200) Har også prøvd forskjellige instillinger i grafikk options som fullscreen og windowed mode, AA og alt ellers uten at det har forbedret problemet
-kga- Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg mangla texture på trær i starten. De var gule og svart rutete. Løste det med å reinstalere spellet
Dj_Arnleif Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Som den over sa, kopier Save gamen din og reinstaler spillet.
Dimm Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 (endret) Sier som andre, se på Google. 6892189[/snapback] Tusen hjertelig takk for det utfyllende svaret.. flott at det ALLTID er noen som kommer med gode forslag til oss dumme mennesker som poster her på forumet i håp om å finne svar på ting de ikke har funnet svar på andre steder.. Hva sier jeg, HVA skulle forumet gjort uten personer som deg.. Er nesten så jeg ikke tørr tenke på det.. håper du skjønner sarkasme. Jeg skal være snikk å gi deg et lite tips, i tiden framover så er det ikke absolutt nødvendig for deg å svare på en post bare fordi du leser den uavhengig av om du vet svaret eller ikke.. Til resten av dere. Takk for deres forslag. Skal prøve å reinstallere spillet og se om det hjelper Endret 21. september 2006 av Dimm
Rookie_NO Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 (endret) Huh? Kan ikke se at melon har posta noe innlegg her? Har det blitt fjerna av mod'ene? Blir for dumt hvis det skal være så streng sensur her... On-topic: Er det første gang du spiller gjennom spillet? Du har sikkert innsett at historien kanskje er i tynneste laget og at spillet egentlig er en oppdatert versjon av Diablo (bare med farming sperre)... Endret 22. september 2006 av Rookie_NO
Dimm Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 (endret) Har spilt gjennom det en gang før, men det var på den bærbare maskinen min. Hvis ikke jeg tar helt feil så er det mange av de samme som stod bak Diablo som står bak Titan Quest (er iallefall med i utviklingen av spillet) og det merkes Historien er ganske svak ja, men spillet er underholdende og morsomt med tanke på at man kan leke seg med forskjellige kombinasjoner av klasser og skills. Det funket forrensten å reinstallere spillet. *spille mere* Endret 22. september 2006 av Dimm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå