MrLee Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hvilket, for meg, signaliserer at du ikke lever deg inn på samme måte. du ser fremdeles crosshairen som en peker.
Lakus Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg tenker at man ser med musa.. altså styrer hodet.. derfor er det logiskt å ikke ha invert mouse.. 6886893[/snapback] Word!
Frosten Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Det hele begynte i 1995 med spillet The Descent! Etter det har det vært invert mouse for life
SCV Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 jeg var også slik, men vendte meg om da jeg begynte og spille unreal tournament. Du tenker bare "skal jeg se opp flytter jeg musa opp, skal jeg se ned flytter jeg musa ned" tar et par timer før du får det til men etter det går du ikke tilbake til invert mouse men det er jo bare en vanesak, så om noen sier det er feil eller at du blir dårligere av og spille med invert, så inviter dem med i en deathmatch kamp. Vinner du så har du bevist poenget ditt, taper du stikker du og henter balltreet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå