Jaghi Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hei alle fellow wow-spillere. Jeg bruker visse funksjoner i CT mod som sikkert mange andre også gjør. I CTmod er det en innebygd selfcast funksjon hvor du f.eks. kan holde ctrl inne så bruke bandasje også bruker du bandasjen uten å detargete mob. Jeg lurer på hvordan jeg kan få en macro til å skjønne at jeg trykker ctrl på tastaturet. Noen som vet svaret? Eller har en bedre ide på hvordan jeg kan få en macro til å caste bandasje på meg uten at jeg detargeter mobben?
Pilot_ Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Åh, dette skulle jeg også likt og visst!
Ildflue Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 (endret) /script if IsControlKeyDown() then CastSpellByName("Fireball"); end Bytt ut CastSpellByName("Fireball") med hva du vil. Evt.: /script if IsControlKeyDown() then CastSpellByName("Pyroblast"); else CastSpellByName("Fireball"); end Da vil den caste Fireball hvis du ikke holder Ctrl inne eller Pyroblast om du har Ctrl nede. Eller makro for å bandasjere seg selv uten å miste target: /script TargetUnit("player"); UseContainerItem(0,1); TargetLastTarget(); Da putter du badagen i den slotten øverst til venstre i "Backpack" Får ikke testa dette, men jeg er rimelig sikker på at begge funker. Endret 18. september 2006 av thomas_c24
Jaghi Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 Gjorde susen dette, men bytt ut UseInventroyItem med UseContainerItem(bagnr.,slotnr.). Da funker den perfekt, takk for hjelpen
Ildflue Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Gjorde susen dette, men bytt ut UseInventroyItem med UseContainerItem(bagnr.,slotnr.). Da funker den perfekt, takk for hjelpen 6886554[/snapback] Stemmer det, skal endre det
Pilot_ Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Takker, dette skal prøves når jeg kommer hjem.
PcT Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Blizzard sin selfcast ftw. (Interface > Cast on self if no friendly target ellerno)
Maltas Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 CT_Mod har en funksjon som er auto-selfcast i tillegg til den du har enablet. Hvis du enabler auto-selfcast i stedet for ctrl-selfcast så har du det i boks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå