Gå til innhold

Ny mobil - K600i eller K610i?


MartinF

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Det nærmer seg tiden for det årlige mobilkjøpet (1.12 vært år :p ) og snuser litt på Sony Ericsson K600i, men det sies at den har grusomme taster. Hvor grusomme er de egentlig? Jeg skriver 4 - 5 meldinger om dagen så er ingen hardcore SMS'er. Vet også den ikke støtter minnekort, men det bryr jeg meg katta om. Noen som vil anbefale denne eller en annen med samme spesifikasjoner som K600i? Skal ikke betale mer enn 1500 og skal kjøp den med Netcom Young-talk ;)

 

sony_ericsson_k600_two_s.jpg

 

EDIT: Bør jeg heller satse på K610i? Den er nyere og har plass til minnekort, bedre kamera osv.

 

K610_Dual_Fronts.jpg

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med K610i da?

6886291[/snapback]

 

Jeg har K800, K610 og W810 bl.a.

Av disse er det W810 som er mest for pengene etter min mening, hvis du da ikke MÅ ha 3G?

 

Tastene er best på W810 etter min mening (subjektiv selvsagt)

Kamera er mye bedre enn K610, skjermen mye bedre (selvom den på papiret skal være lik)

Bundelen er mye bedre, den har radio med RDS, mer minne blabla

Fotolys er kjekt å ha...

 

I det hele tatt, hvis du vurderer K610, vurder W810 også, den kommer i disse dager også i hvit, hvis det er interresant?

Den er i mine øyne en bedre mobil enn K610.

 

K600 er ikke verdt å se på, hvis den fremdeles selges?

 

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Hadde tenkt at jeg skulle kjøpe en telefon med 3g denne gangen, men skal se på W810 om det er en god telefon. Skal sjekke ut litt flere telefoner etter skolen.

6886730[/snapback]

3G er overvurdert. W810i har EDGE som gir opp mot 200 kbps mens min K800i har 3G man ikke kan bruke pga dårlig dekning.

 

Fordeler som bedre talekvalitet er også kun i teorien siden det forutsetter at begge har en telefon med 3G samt dekning. Skulle du feks være innendørs kan du dermed glemme 3G-samtale siden 3G ikke fungerer like godt som GSM i hus. Videotelefoni er også i startfasen så kvaliteten er fortsatt så dårlig at de ikke er verdt en krone (nettopp derfor det er gratis ut året og kanskje lenger).

 

 

Som bmwm3 sier er W810i per i dag det beste kjøpet. Den NetCom-låste utgaven har også høytale inkludert i pakken. Som jeg sa tidligere koster den rundt 1500 ved YoungTalk 12 mnd.

Lenke til kommentar
ikke for og reklamere for noe. men ikke gå glipp av tilbudet spaceworld har nå, 1,- for k610i med TN Controll :D

total prisen blir 2401,- og da har du 2400 og ringe for i løpe av året ;)

6887969[/snapback]

 

Og TN Controll er? Skal ha Netcom Young Talk uansett jeg er ikke intressert i noe annet. Altså skal den 1.12 videreføre abbonementet mitt med å kjøpe ny telefon ;)

Lenke til kommentar
ikke for og reklamere for noe. men ikke gå glipp av tilbudet spaceworld har nå, 1,- for k610i med TN Controll :D

total prisen blir 2401,- og da har du 2400 og ringe for i løpe av året ;)

6887969[/snapback]

 

Og TN Controll er? Skal ha Netcom Young Talk uansett jeg er ikke intressert i noe annet. Altså skal den 1.12 videreføre abbonementet mitt med å kjøpe ny telefon ;)

6888486[/snapback]

 

 

DJuice Control er Telenors blåkopi av NetCom YoungTalk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...