Gå til innhold

hakked wow account

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail til Blizzard, forklar situasjonen. Regner med at du antagelig må scanne inn legitimasjon eller lignende og sende tilbake, for å bevise at det virkelig er din konto, også ordner Blizzard det.

Skrevet
hva kan jeg gjøre for å få wow kontoen min tilbake hvis den har blitt hacked å jeg ikke husker secret answer? hva kan jeg gjøre?

6881909[/snapback]

Ringe blizz support som står på wow-europe.com

Der må du nok oppgi cd-key, personlig info og slikt

Skrevet

2 stk i guilden min fikk accountene sine hacket denne helgen. Han ene har allerede fått den tilbake, mens han andre må vente til i morgen med å kontakte Blizz. Kan vel også legge til at de begge trudde de hadde fått et key-logger program lagt inn på pc'en etter å ha vært inne på en eller annen wow-side. Fikk ikke med meg hvilken side det var..

Skrevet (endret)

Gir dere ut passord og log in informasjon eller er det bare uflaks? Jeg kan ikke skjønne at man får problemer med hacking uten at hackerne har personlig informasjon...har selv aldri hatt noen problemer i alle fall.

Endret av Nexuss
Skrevet
Gir dere ut passord og log in informasjon eller er det bare uflaks? Jeg kan ikke skjønne at man får problemer med hacking uten at hackerne har personlig informasjon...har selv aldri hatt noen problemer i alle fall.

6892821[/snapback]

Det har ikke med noe slikt å gjøre. Blizzard sine forum var fulle av linker som utgav seg for å være bilder, men det var key-loggere. Når man trykket på linken fikk man en 404, og en key-logger ble installert på maskinen. Programmet registrete når man startet spillet og logget alle tastetrykken på innloggingsskjermen, og dermed fikk "hackerne" både brukernavn og passord.

Skrevet
A recent account-theft scam is being circulated via email, game forums, in-game chat, and other mediums. We'd like to make the community aware of this scam that involves fake URLs or hyperlinks which, once clicked, will install harmful "key-logging" software, which will then attempt to steal your World of Warcraft account name and password.

The scam comes in many forms, including URLs advertised as links to class guides, gameplay videos, and, in many cases, user-interface (UI) modifications. For these reasons, it is very important that players take caution when being directed to external websites and update the security on their computers accordingly.

A complete guide to avoid being scammed is now proposed in the Game Masters forum. Be sure to check this page.

Som Skarstad sier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...