SuperJan Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Heisann! Flere og flere prøver Vista nå, så da håper jeg noen har svar på dette=) Jeg har en Xbox360, kobla til router'n, så den har kontakt med nett og pc. Og så så jeg at i Vista fulgte det med Media Center.. Er det mulig å streame videor til Xbox'en da? Skjønte ikke helt åssen jeg sku gjøre det i såfall.. Noen tips?=) Mvh, Janse..
SuperJan Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Har forresten finni ut at det går. Virker sånn hvertfall, for når jeg skrudde på Xbox'en, poppa det på i Vista "Xbox 360 found", men ja.. Da skal jeg sette opp en kobling for å streame.. Men får beskjed om å finne et 8-sifra nr, som vistnok står på tv'en. Hette visst "setup key" eller no.. Har en Philips 32PW8506, men finner ingenting Mvh, Janse..
barvini Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hehe koden finner du ikke på tv'en, men når du skrur på 360'en og velger set up connection eller noe i den duren.
Zappza Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Gå til Media fanen, velg Media Center og følg instruksene på skjermen
Zappza Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Virker ekstremt bra! Hadde faktisk skiftet til Vista, hvis bare jeg hadde fått installert en tilleggspakke til Media Center som gjør at jeg kan spille av .avi og andre format. Dumme Microsoft
AlfSimen Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Virker ekstremt bra! Hadde faktisk skiftet til Vista, hvis bare jeg hadde fått installert en tilleggspakke til Media Center som gjør at jeg kan spille av .avi og andre format. Dumme Microsoft 6985010[/snapback] Bruk denna: http://www.videora.com/en-us/Converter/Xbox360/index.html
Zappza Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Det er vel ikke On-The-Go streaming? Dvs, at jeg må konvertere filmene før jeg ser de? Transcode 360 er elskbart, men det virker ikke på Vista, takket være en bug hos Microsoft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå