Gå til innhold

Nedlasting Half-life2: Episode 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,ny på forumet,skulle så gjerne ha lastet ned Half-life 2 episode 2,satt nettop å så noen klipp fra IGN.com

har prøvd piratebay men sliter med at folk ikke seeder.Noen tips?

Takker for evt.svar :innocent:

Hail JediMindTricks*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Akkurat ja, til informasjon er ikkje Episode 2 utgitt av produsenten endå, det kjem ikkje ut før 2007 og uansett vil du ikkje få svar på spørsmålet sidan det er ulovleg å gi hjelp til piratkopiering på dette forumet.

Endret av zeph
Skrevet
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Det kan være lurt å lese retningslinjene før du poster sånt.

Skrevet

ok beklager var ikke klar over det,episode 1 jeg tenkte på btw,bare forveksla litt.Uansett ang tema om piratkopiering,ikke virk så engleboys da,alle har gjort det på ett eller annet tidspunkt..men skal passe på fra nå av.

Skrevet
ok beklager var ikke klar over det,episode 1 jeg tenkte på btw,bare forveksla litt.Uansett ang tema om piratkopiering,ikke virk så engleboys da,alle har gjort det på ett eller annet tidspunkt..men skal passe på fra nå av.

6881352[/snapback]

Trur ingen har prøvd å framstå som «engleboys» heller, eg vart stengt ute frå forumet for mange år sidan og gjer så godt eg kan for å hindre andre (som f.eks. deg) i å oppleve det samme.

No hard feelings intended. :)

Skrevet

Jeg kan ihvertfall si at det som oftest ikke fungerer veldig bra å laste ned Steam-spill, siden du må ha en slags "fake-Steam" istedet for den vanlige, og den fungerer ikke sammen med den vanlige, og lovlige versjonen av Steam.

Og forresten er jeg storfan av systemet, spill er faktisk så billige som de burde være. :)

Skrevet
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Det kan være lurt å lese retningslinjene før du poster sånt.

6881342[/snapback]

Då har trådstarter lært dette og tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...