Gå til innhold

RADAR-ordning i USA?


Anbefalte innlegg

Hei. I forgårs spilte jeg på en random utenlandsk server, og kom over en fyr som klagde på cheat og som selv hadde veldig tydelig wallhack. Jeg lurer på om noen vet om en ordning i USA tilsvarende RADAR (ettersom fyren var fra USA, og neppe bryr seg om en radar-ban) der jeg kan sende inn demo og få ham bannet.

 

Fyren var såpass irriterende og nærgående at jeg faktisk gidder å bry meg med å sende den inn, om noen har tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke for å gjøre dårlig reklame for acme serverene, men er det egentlig nok admins der?

 

Hver gang jeg er inne der kommer det jo en eller anna med lav selvtillit og begynner å kuke seg..

 

btw funker !needadmin der?

6886360[/snapback]

Sånn off the record så tror jeg det har blitt nevnt at flere admins er ønskelig, men jeg husker ikke når. Men jeg synes det ofte er andre admins inne på de fleste serverne når jeg connecter (som kan være til alle døgnets tider). Som neadii sier, så spiller de aller færreste av admins med verken realnick eller admintag, så det er kanskje ikke så lett for deg å se.

 

Mener vi var en del av RADAR tidligere, men vi droppet ut. Tror det har med nettopp det å gjøre at radar ikke banner folk for oppførsel, kun juks og spillmessige overtramp, og vi ville beholde den muligheten.

 

Forresten så var jo dette langt offtopic :)

 

Et lite tips forresten: prøv å skrive i teamsay og start med @

Da skriver du kun til admins (som er ingame på serveren)

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Hei. I forgårs spilte jeg på en random utenlandsk server, og kom over en fyr som klagde på cheat og som selv hadde veldig tydelig wallhack. Jeg lurer på om noen vet om en ordning i USA tilsvarende RADAR (ettersom fyren var fra USA, og neppe bryr seg om en radar-ban) der jeg kan sende inn demo og få ham bannet.

 

Fyren var såpass irriterende og nærgående at jeg faktisk gidder å bry meg med å sende den inn, om noen har tips  :)

6880537[/snapback]

 

Tror USA er et såpass stort land at det er ingen som helst som bryr som om en random som jukser på en random server. Bytt server er det eneste håpet der =)

Lenke til kommentar
Ikke seærlig sannsynlig at du har spillt med en person fra USA. Han/du ville da hatt godt over 150 i ping, som oftest fører dette til kick ...

6903882[/snapback]

vi spilte på en eller annen server som ikke var norsk og pingen min var på 200 hele tiden, han amerikanske kisen hadde også gjennomsnittsping på ca 200 han og....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...