Gå til innhold

TES: Problemer med Mods

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har installert OOO1.3 den moden hvor Qitemsene stiger ettersom jeg levler. Og en hvor jeg får fler forskjellige katanas og den Key Chain.. Installert en haug andre også men de er slått av..

Uansett problemet er at mange items har mista skinsene sine (ser det ut til) dette fører til at noen deler blir usynlige, og at noen ganger møter jeg store Gule Spørsmåltegn (utrolig frustrenede). Noen som har fått dette prolemet og løst det? Kanskje jeg bare skal prøve instalere alt pånytt og poppe inn OOo1.3 og de andre jeg vil ha.....

Uansett tusen takk for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet du hvilke ting som har mistet skinsene sine? Jeg husker at jeg selv hadde problemer med den katana-modden du nevner.

6877753[/snapback]

blandt annet Dwarf armor.. . bukse greiene til den.. eneste jeg kommer på i farten

Skrevet (endret)
Vet du hvilke ting som har mistet skinsene sine? Jeg husker at jeg selv hadde problemer med den katana-modden du nevner.

6877753[/snapback]

blandt annet Dwarf armor.. . bukse greiene til den.. eneste jeg kommer på i farten

6877804[/snapback]

Skjedde med meg også. Men det funker vist du instalerer det igjen og velger at den skal ligge på E:\Programfiler\Bethesda Softworks\Oblivion\ :thumbup:

Endret av Satans_Claw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...