Thor. Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Likte gateway spillet men det stopper helt når jeg kommer til tv en. strøm har den men resten klarer jeg ikke. Spillet
Filosofi Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Likte gateway spillet men det stopper helt når jeg kommer til tv en. strøm har den men resten klarer jeg ikke. Spillet 6876154[/snapback] Koden er 954271... Regner med at det er det hos alle... Trikset er på tv-en så ser du mange kanalnummer... Blant annet noen der en dame/mann, er/går... Om du starter utenfor (kanal 9 hos meg), og følger dama/mannen helt inn til soverommet... Skal du få en kode på 6-siffer, etter kanalnummerene du har sett henne/han... I midt tilfelle da først kanal 9 (utenfor), så 5, 4, 2, 7, 1. Dette blir da den koden du trenger for å åpne neste dør... EDIT: Fant en litt bedre walkthrough på engelsk om det ovenfor virker litt gresk... Turn on the TV and watch it. The cameras 1, 2, 4, 5, 7 and 9 are active. Follow the orange boxman from camera to camera (he starts from outside, camera 9) and note their numbers to get the code (9-5-4-2-7-1). Use the keypad and open the door. Håper dette hjelper Endret 16. september 2006 av q_w_e_r_t_y
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå