Simma89 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Skal formatere pcen i dag. Må jeg da laste ned alle wow patcher på nytt eller holder detr at jeg laster ned den nyeste patchen?
pydi Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Skal formatere pcen i dag. Må jeg da laste ned alle wow patcher på nytt eller holder detr at jeg laster ned den nyeste patchen? 6874168[/snapback] skal gå greit om du bare laster ned siste patchen...
mad_arab Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Så lenge du laster ned fullversjonen av den.. den er vel på nærmere 500Mb.
tiboine Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 såklart må du ha alle patchene. Men det fins en "alle patcher i en patch" som du laster ned. Tviler på at du må bry deg noe særlig om det, siden wow laster ned automatisk siste patch når du logger på.
Phoenixs Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Bare formater, installer Wow og start spillet så vil programmet gjøre det som trengs.
MrLee Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Problemet med det er vel at den ikke nødvendigvis laster ned den store alle i ett Patchen, men tar det gradvis med X antall oppdateringer etterhverandre...med påfølgende omstarter av WoW?
tigergutten Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Problemet med det er vel at den ikke nødvendigvis laster ned den store alle i ett Patchen, men tar det gradvis med X antall oppdateringer etterhverandre...med påfølgende omstarter av WoW? 6874712[/snapback] Stemmer dette... desverre... men men, med litt tid og "tålamod" blir alt bra til slutt
MrLee Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 men hvis jeg ikke tar helt feil så lagres alle patch filene som EXE filer WoW mappa? kan man muligens ta kopi av dem og patche manuellt opp?
Phalanx Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 alle patch filene ligger som exe filer i wow mappa ja, bare til å patche i vei.
Sigga Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Erm, Blizzard downloader laster ned alle patchene i en patch når du har installert på nytt. EDIT: Dog, vet ikke hvor lang tid de bruker på å legge til den nyeste patchen i den-store-alle-i-en patchen. Endret 16. september 2006 av Sigga
Phoenixs Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Installerer du på nytt laster spillet ned den nyeste patchen i en stor versjon, der alle andre patcher er inkludert.
Phyx Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Når jeg ominstalerer wow på nytt så finner jeg patchene på filefront da går det rask og bra.
olegunnaro Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det er egentlig ikke nødvendig å instalere wow på nytt, bare kopier wow-mappa over til en annen patison enn den du skal formatere. Da slipper du å instalere wow på nytt x antall ganger. Jeg har ikke instalert wow på nytt sia eu public beta har formatert en del ganger og tilogmed skifta pc (kopierte bare hele wow mappa over via nettverket)
Sirslask Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Tips hvis du har en ekstern harddisk eller lignene bør du legge hele wow mappa på denne etter hver gang du laster ned ny addon/patch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå