Gå til innhold

max +shadow damage på level 29


Anbefalte innlegg

I og med at jeg gikk litt kjappere ned for telling enn jeg hadde regna med etter at jeg hadde knerta en lock (med coa og corruption tickende) sjekka jeg opp på thottbot hva jeg kunne forvente at et tick emd coa/corr kunne gjøre i skade.

 

Kom fram til ~40.5 på corruption og ~37 på coa. Faktum er at de ticka for henholdsvis 73 og 65. Aktså rimelig pimp +skade på 29.

 

Har spællt en druid opp til og en par døgn på 60, og slik jeg kjenner +damage/heal på dot/hot er formelen 20% bidrag pr. tick. altså må løken ha +100 shadow damage?

 

Er relativt dreven i twinkebransjen (min hunter: http://ctprofiles.net/3218894 , med forbedra chest (29 of the monkey med +9/+9 samt 100hp ench, ikke gidda å oppdatert..)) Men ser faktisk ikke hvordan man kan få +100 shadown damage på 29, med mindre man gimper seg kraftig med of shadow wrath etc, men det kan han ikke ha gjort for det tok ihvertfall 4 piler før han lå og vrei seg i gresset..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min level 29 priest har +153 shadow damage i max gimp gear. Kjører +90 til vanlig, har +30 spelldamage og +20 shadowdamage på gloves.

 

HP: 1508

MP: 2350 (+4 / 5 sec.)

 

Shadow Damage: +43

All Spells: +47

 

profil funker også forresten: http://ctprofiles.net/625400

 

Fikk forresten tre Axe of Severing når jeg jaktet på buskene mine i Shadowfang Keep, så kunne hatt 9 mer :(

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
hvis han hadde improved shadow bolt (og du hadde debuff) så får de 20 % bonus uten å spise charges ;) . og hadde du CoS på deg?

6874683[/snapback]

 

åpenbart ikke, siden han var CoA'ed ;)

 

\\edit\\

forutsatt at det ikke var flere locks i nærheten :lol:

Endret av Groet
Lenke til kommentar
I og med at jeg gikk litt kjappere ned for telling enn jeg hadde regna med etter at jeg hadde knerta en lock (med coa og corruption tickende) sjekka jeg opp på thottbot hva jeg kunne forvente at et tick emd coa/corr kunne gjøre i skade.

 

Kom fram til ~40.5 på corruption og ~37 på coa. Faktum er at de ticka for henholdsvis 73 og 65. Aktså rimelig pimp +skade på 29.

 

Har spællt en druid opp til og en par døgn på 60, og slik jeg kjenner +damage/heal på dot/hot er formelen 20% bidrag pr. tick. altså må løken ha +100 shadow damage?

 

Er relativt dreven i twinkebransjen (min hunter: http://ctprofiles.net/3218894 , med forbedra chest (29 of the monkey med +9/+9 samt 100hp ench, ikke gidda å oppdatert..)) Men ser faktisk ikke hvordan man kan få +100 shadown damage på 29, med mindre man gimper seg kraftig med of shadow wrath etc, men det kan han ikke ha gjort for det tok ihvertfall 4 piler før han lå og vrei seg i gresset..

6873921[/snapback]

 

 

Du hadde litt mange rare ord på ditt og datt, jeg skjønte ikke bæret av hva du prøvde og si her. Men det gjorde jo alle andre så sikkert meg det er noe galt med.

Lenke til kommentar

Hintene må vel være at CoA øker i skade etterhvert og at han kanskje brukte

Amplify Curse, samt at muligens han critta på en shadowbolt :)

 

Edit: Btw, tror du blanda Coa og Corr dmg, kom frem til 40.5 på CoA og 37 på Corruption, men som sagt så øker CoA i damage etterhvert..

 

Agony: 324dmg (rank 3, lvl 28) * 1.5(Amplify) = 486dmg/8 =60,75 :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Er lei av 10-19 WSG med min rogue og warrior nå (begge reverved så jeg har vært der en del), så tenkte det var på tide å teste ut 20-29 i stedet, og valget falt på en lock. Er det noe jeg irriterer meg grenseløst over, så er det en spamfearende lock som løper sammen med FC-gruppa. :p

 

Noen som kan hjelpe meg litt med gear/talents etc? Er bare lvl17 atm og levla engineering opp til 150, så blir vel litt bomber og sånn etterhvert 20+.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg litt med gear/talents etc? Er bare lvl17 atm og levla engineering opp til 150, så blir vel litt bomber og sånn etterhvert 20+.

6886491[/snapback]

 

Beguiler Robe (world drop) eller Mechbuilder's Overalls (gnome drop), Defiler's Cloth Boots (revered AB), Defiler's Cloth Girdle (honored AB) er alle bra. Brukte Beguiler Robe selv. Hadde stort sett grønne armors ellers, men brukte og Spellpower Goggles Extreme fra engineering.

 

Våpen: Starfaller er beste wand (tror jeg hadde BFD wand fremdeles). Fant aldri noe andre våpen jeg likte på dette levelet...brukte WC staffen med enchant.

 

Talents: Du kan sjekke ut 5 imp corr, 5 imp drain life, 1 amplify curse, 5 fel concentration, 2 nightfall, 2 grim reach og kjøre dots og drain life til nightfall proccer, men uten DS og SM kan det være drain life er for svak...

 

Selv hadde jeg vel noe sånt som 5 imp corr, 2 demonic embrace, 5 imp shadowbolt, 5 bane, 2 imp firebolt, 1 shadowburn. Du belager deg i mye større grad på shadowbolt, men til gjengjeld gjør de pen skade (spesielt med litt +dmg) og shadowburn er ok insta. En annen ting er at impen min spiste folk levende. Jeg prøvde å bruke succubus, men en ting er at hun bruker shards, en annen ting er at jeg ikke synes seduction var verd byttet av skaden og +sta fra impen. Funket greit å kite folk med CoA+Corr mens impen blastet avgårde.

 

mvh Are

Lenke til kommentar

Takker så meget for svar! :) Har allerede skaffa meg roben og wanden du nevner, og en del "of the eagle" og "of shadow wrath" lvl 29 stuff med enchants som jeg har til jeg finner noe bedre. Ang belte og boots, så kommer jeg bare til å bruke noe random greens til jeg får rewards fra AB (og WSG).

 

Noen annet spes jeg burde vite, for en som bare er vant med 10-19?

Lenke til kommentar
Takker så meget for svar! :) Har allerede skaffa meg roben og wanden du nevner, og en del "of the eagle" og "of shadow wrath" lvl 29 stuff

Noen annet spes jeg burde vite, for en som bare er vant med 10-19?

6886777[/snapback]

 

Det er kjekt med +dmg, men pass på å ikke trade vekk for mye sta. Har en kompis m en 19 mage med MYE +fire dmg. Dritkult når fireball critter, og han har jo frost til å holde warr/rogues unna med, men hunter er et problem for ham.

 

Noe annet...? Vel, rogues er fremdeles et problem på 29. Dem blir man ikke kvitt så lett :ermm: Og hunters er jo tøffe, men ellers kan jeg ikke huske å ha møtt på noen nevneverdige problemer. Må tilstå at jeg likte locken min bedre på 19. Hadde et par kjekke triks med ham som ikke lenger er unik/viable på 29.

 

mvh Are

Lenke til kommentar
På level 39 kan du hvertfall få over 250 + Shadow Damage. Har ca 160 på min lvl 38 Lock, som skal være lvl 39 twink. Men har ingen enchants enda, og har langt i fra alt BoE equipementet jeg skal ha.

6882411[/snapback]

 

Høres lite trolig ut, hvis man går ut ifra at min Warlock på lvl 60 har rundt 300 spelldmg og jeg har blue/epic gear.

Endret av ScatexX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...