macba Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Har lastet ned botter til 1.6 Klarer å ha de på new game men hvordan får jeg de på dedicated server?
Jack_Daniels Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Har lastet ned botter til 1.6Klarer å ha de på new game men hvordan får jeg de på dedicated server? 6871346[/snapback] hei, du må instalere botene på samme måte som på vanlig bare at du skal legge filene inn på C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\e-mailendin\dedicated server der inne er det en mappe som heter cstrike eller noe i denduren:Pder skal du instalere på samme måte som du gjordet første gangen
macba Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 (endret) den begynner som vanlig å analysere mapet men når den er ferdig klikker servern. Server shuting down står det.. Endret 16. september 2006 av macba
Jack_Daniels Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 den begynner som vanlig å analysere mapet men når den er ferdig klikker servern. Server shuting down står det.. 6873011[/snapback] hmm, hva kan du gjøre da... du kan legge ut en ny post med samme tema... jeg kan ikke kome på noe, funket fint med meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå