Gå til innhold

Imamer støtter kontroversiell teori


Anbefalte innlegg

Les denne saken:

Imamene får støtte

 

Vel angående den teorien så synes jeg 9/11 er litt muffens jeg også med tanke på at det var mange viktige papirer som gikk tapt der, de hadde tid til å skyte ned flyene etc. Men det kan vel ikke være noen tvil om at det uansett var Muslimer(Osama) som sto bak synes nå jeg ;)

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her mener jeg at den Norske Imamen tar feil.

 

Har ingen mistanke om at dette angrepet 11.09 var arrangert, og mener denne Imam bør revurdere sine synspunkter.

 

Dette gjelder også den Norsk muslimske studentleder som støtter Imamens teori.

 

Har tidligere kritisert Israel for deres fremferd og den hatbølge de skaper, men her vil nok Imamens teori om at 09.11 var arrangert av Amerikanere? skape den samme hatbølge mot vesten, særlig tror jeg da blandt yngre muslimer.

 

Derfor bør denne Imam gå ut og dementere sine påstander hvis de er riktig gjengitte da han bør vite at hans teorier er meget svake for ikke å si null verdt.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar
Imamenes uttalelser bunner i at det ikke finnes håndfaste bevis. Det finnes like mange bevis på at Bush-administrasjonen står bak.

 

Les disse setningene noen ganger. Det finnes altså like mye bevis på at jeg, Stefan på 18 år, utførte angrepene; altså null. Kjipt å være prime suspect, altså!

6872748[/snapback]

Tenk så flink du er til å organisere i så fall hehe

Lenke til kommentar

Synes det er litt hyklerisk av media at de gjør dette til en "stor"sak, men ikke nevner med ett eneste ord det tilfellet der muslimene virkelig fikk skylden for noe de ikke hadde gjordt ; Anthrax-brevene.

 

( Merk det siste avsnittet. De har kanskje et dusin mistenkte. Og det er ikke snakk om muslimer. )

 

"Anthrax victim's widow says government may know who killed her husband.

WEST PALM BEACH — Maureen Stevens says the federal government probably knows who killed her husband.

 

She believes they're not telling because that might reveal things the government doesn't want revealed.(...)

 

The government said in February of 2002 that it had a "short list" of 18 to 20 people who had the knowledge, equipment, access, and motive to obtain and "weaponize" anthrax. Richard Schuler, Stevens' attorney, said Wednesday it might be fewer than a dozen."

 

http://www.palmbeachpost.com/localnews/con...913stevens.html

 

( BBC - dokumentar ( 30 min ):

 

http://sf.indymedia.org/uploads/anthraxinvestigation.ram ( Stream )

 

http://sf.indymedia.org/uploads/anthraxinvestigation.rm ( Download ) )

Lenke til kommentar
11. september skjer i muslimske land hver dag.

Dette var nytt for meg. :p

6890538[/snapback]

Det er faktisk ikke noe nytt i det hele tatt. For er det noen som er flinke til å drepe muslimer så er det muslimene selv. De ulike retningene innenfor islam slåss så busta fyker. Eller så kroppsdelene spruter, kanskje...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg synes det er skremmende at en imam går ut og sier no sånt.

 

En imam er tross alt en leder skikkelse for muslimer, og det er på ingen måter bra å gå ut med en sånn uttalelse.

6891583[/snapback]

 

Skulle nesten tro imamen har gått på søndagsskole sammen med Ludvik Nessa, og Børre Knutsen, og han artigkaren som sitter fengslet i Sverige som fleska over Kristi brud.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
.

 

Har ingen mistanke om at dette angrepet 11.09 var arrangert, og mener denne Imam bør revurdere sine synspunkter.

 

 

6867712[/snapback]

 

Hvorfor har du ingen mistanke, eller rettere spurt, er det ingenting ved adferden til vesten som gjør at du tviler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...