Gå til innhold

Mobil i microbølgeovn

NyLakkert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Istad skulle jeg bare varme mobiltelefonen min i microbølgeovnen i kantina på skolen. Den lå inne i max 5 sek. da jeg tok den ut var den død. Må jeg kjøpe ny mobil eller går det ann å fixe dette for en billig penge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidder ikke svare på dette engang, ganske enkelt fordi at det bare er tull! Alle har da nok hjerneceller til å vite at det går galt hvis man gjør det. :mad:

Skrevet
Gidder ikke svare på dette engang, ganske enkelt fordi at det bare er tull! Alle har da nok hjerneceller til å vite at det går galt hvis man gjør det. :mad:

6867509[/snapback]

Kan du definere "galt"?

hilsen

nylakkert

Skrevet (endret)

Dette er en spøk, ikke sant? Det er ikke lov å tro at det kan gå bra, For å ikke si at du kan også odelegge ovnen og i værste fall kan noe ta fyr eller batteriet eksplodere hvem trenger forresten å varme opp mobilen sin?

Hvis det er fakta: Posterene over har nok rett og du, vent med å skaffe en ny mobil til du vet littegran om hvordan du behandler ting.

M.

Endret av mysjkin
Skrevet

Dette kan fort utvikle seg til å bli en legendarisk tråd, på linje med en klassiker hvor en fyr ødela skjermkortet sitt ved å trøkke det inn i pci slotten istedenfor agp slotten. :no:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...