Gå til innhold

Program for mailvarsling

jarikarl

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har alltid åpnet outlook og brukt "send/motta" for å sjekke mailen.

Men nå vil jeg gjerne ha en beskjed som popper opp når det kommer inn en ny mail. Kan jeg gjøre det med outlook eller trenger jeg et ekstra program?

Endret av jarikarl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

^ Hvis jeg har forstått det riktig, så er PopTray et eget program, ikke en plugin for Outlook (Express). Og det skal gå med WinXP (fordi screenshot'ene på siden var tatt fra en XP maskin).

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet (endret)
^ Hvis jeg har forstått det riktig, så er PopTray et eget program, ikke en plugin for Outlook (Express). Og det skal gå med WinXP (fordi screenshot'ene på siden var tatt fra en XP maskin).

6882246[/snapback]

PopTray er et eget program ja, men har likevel også litt integrasjon mot epost-program, det kan f.eks starte epost-programmet.

Endret av Patz
Skrevet

Om epost og bruk av varsling med lyd når melding kommer! :cry:

Sorry at jeg ikke er helt inne enda med terminolologien her på Hardware enda, men spørsmålet mitt var om det programmet som ble anbefalt tidligere på siden 0gså kan brukes i Outlook express? Jeg bruker Express og er veldig interesert i å få til en varsling når jeg mottar epost. jeg er ikke så enormt flink på nettet og derfor søker jeg hjelp her. I og med at jeg ikke er noen dataspesialist så vil jeg hjerne få hjelp til den enkleste og minst avanserte måten å få det til på.

Please hjelp!

Vil også be moderator så meget om unskyldning for min uvitenhet.

Håper jeg ikke har brutt for mange regler med dette innlegge her, men alle er ikke spesialister desverre. Er det mye galt så har vel du tilgang til min epost adresse og jeg håper du i tilfellet tar kontakt direkte.

Har ingen baktanker, ønsker bare hjelp!! :cry:

Skrevet
Om epost og bruk av varsling med lyd når melding kommer!  :cry:

Sorry at jeg ikke er helt inne enda med terminolologien her på Hardware enda, men spørsmålet mitt var om det programmet som ble anbefalt tidligere på siden 0gså kan brukes i Outlook express? Jeg bruker Express og er veldig interesert i å få til en varsling når jeg mottar epost. jeg er ikke så enormt flink på nettet og derfor søker jeg hjelp her. I og med at jeg ikke er noen dataspesialist så vil jeg hjerne få hjelp til den enkleste og minst avanserte måten å få det til på.

Please hjelp!

Vil også be moderator så meget om unskyldning for min uvitenhet.

Håper jeg ikke har brutt for mange regler med dette innlegge her, men alle er ikke spesialister desverre. Er det mye galt så har vel du tilgang til min epost adresse og jeg håper du i tilfellet tar kontakt direkte.

Har ingen baktanker, ønsker bare hjelp!! :cry:

6885158[/snapback]

Har ikke testet det enda, men går sterkt ut i fra at det også funker med Outlook Express, jeg bruker Thunderbird og det funker flott :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...