Gå til innhold

er cs skins ulovlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha.. Samme som addons på wow det da .. Men hvor mange har ikke addons på wow ??.. Og hvem bryr seg egentli om hva som er lån og ikke ?? smile.gif

 

Etikk min venn, etikk.

6870271[/snapback]

 

foreslår at du slår opp "etikk" i ordboka for du vet tydligvis ikke hvordan man skal bruke ordet.

Lenke til kommentar
Etikk - morallære normativ e- etikk som gir normer for riktig og god livsførsel.

 

Man har jo etiske retningslinjer innen spill også?

6870302[/snapback]

 

så du mener at det er etisk galt å bruke cs-skins :nei:

dessuten er det ikke deg som bestemmer hva som er etisk riktig for andre.

mener allikavel det blir for dumt og kalle noen som bruker cs-skins uetiske.

 

Ps - for noen hundre år siden så var det å brenne "hekser" etisk korrekt for de fleste.

Lenke til kommentar

Kan hende jeg tolket det han ene wowkarn sa om skins. Jeg trodde han mente skins som HLTV-skins og diverse. For det ville nemlig vært uetisk. Og ja, man kan til en viss grad si hva som er etisk og uetisk innen spillverdenen. Jeg oppfatet det som han mente cheatemodels. Jeg unnskylder om jeg tar feil.

 

Det er ikke sånn at folk bestemmer hva som er riktig etikk. Et land/folkeslag/religion lever stort sett etter samme etiske regler. Det er samfunnets uskrevne regler som gjør at et samfunn kan fungere. Samme må vel stort sett gjelde innen i spilling også.

 

Men litt for off topic. Peace =)

Lenke til kommentar

Skins er da fullt lovlig. Ellers ville det ikke fantes tonnevis med sider hvor skinnere laster opp sine "produkter". Det er bare slik at i alle store compoer så er det som oftest ikke lov, da det går an å lage skins som f.eks. viser hvor personen er, eller har en veldig spesiell lyd, altså slik at det nesten fungerer som wallhack.

 

Men til vanlig public-spilling er skinning så absolutt ikke ulovlig. Å påstå det er absurd.

Lenke til kommentar
Jeg syntes att skins ødelegger spillet, hadde det vært lovlig hadde man kunnet velge skins på spillet.

6870671[/snapback]

 

Vel, det er ikke ulovlig, og man kan heller ikke velge det i spillet. Forklar meg det.

 

Det du sier er det samme som å si at mods til spill er ulovlig, fordi hadde det vært lovlig, hadde utviklerne selv laget moddene...

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Ja, ofc, men alle andre skins er ikke lov. Dette innebærer også "hltv-models".

6864213[/snapback]

 

Haha.. Samme som addons på wow det da .. Men hvor mange har ikke addons på wow ??.. Og hvem bryr seg egentli om hva som er lån og ikke ?? :)

6869801[/snapback]

Jeg snakker da om det er lov eller ikke i compo, noe som det ikke er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...