BigJackW Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hei Jeg har fått tak i et cms som må sende ut bekreftelses mail for at folk skal kunne registrere seg. Jeg fant e-postprogrammet Argosoft Mail server, som så veldig greit ut (selv om jeg ikke skjønte mye) Kan noen hjelpe meg å konfigurere php og argoosoft mail server eller kanskje et program som er bedre?
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Dette regner jeg med egentlig hører til under "Programvare" delen- da dette egentlig ikke har noe med PHP å gjøre.
BigJackW Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Posta der, men ble stengt :/
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Send en PM til moderator og spør om han kan flytte denne til riktig plass. Mange som er litt lei av poster som dette i PHP delen Jeg har heller ingen kompetanse når det kommer til Windows, så kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet ditt. Men om du ser på XAMPP så tror jeg den kommer med noe form for mailsystem som kan ta seg av sending av mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå