Gå til innhold

Xbox 360 og støy - erfaringer til nybegynner

knuthfk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg tviler ikkje eit sekund på at PS3 sitt drev vil vere roligere,ikkje bare pga. omdriningshastigheten. Men man har heller ikkje den skuffen som man må trykke inn og t slik so på 360`en. På PS3 skyver man bare inn sjølve discen. Oppstår mindre vibrasjoner på innsiden også skulle ein tru, er vel uansett ikkje snakk om mye.

Men så er det den integrerte PSU`en som skaper mye varme då, og den varmen må jo bort. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må ærlig innrømme at jeg trodde slot-in mekanisme tilsa mer støy. Jeg har kun brukt en slot-in spiller og den bråkte noe vanvittig, men det kan jo bære ha vært tilfeldig. Trodde at den lukkede fronten og trayet på vanlige spillere dempet støyen.

Men spiller ingen rolle for min del egentlig, jeg har da på litt lyd når jeg spiller spill....

Endret av espent
Skrevet

Ja nei det er mine tanker om løsningen, om den tilsier meir eller mindre støy veit eg ærlig talt ikkje. Men eg tenkte siden det var mindre løse deler, ergo mindre støy :hmm:

Skrevet
Eg tviler ikkje eit sekund på at PS3 sitt drev vil vere roligere,ikkje bare pga. omdriningshastigheten. Men man har heller ikkje den skuffen som man må trykke inn og t slik so på 360`en. På PS3 skyver man bare inn sjølve discen. Oppstår mindre vibrasjoner på innsiden også skulle ein tru, er vel uansett ikkje snakk om mye.

Men så er det den integrerte PSU`en som skaper mye varme då, og den varmen må jo bort. ;)

6863748[/snapback]

I det tilfellet bruker visstnok Ps3 noko av det samme systemet som 360, med heat pipes... Men, time will tell. Lite støy er iallefall eit kjempepluss på ein konsoll.

Skrevet

6863748[/snapback]

I det tilfellet bruker visstnok Ps3 noko av det samme systemet som 360, med heat pipes... Men, time will tell. Lite støy er iallefall eit kjempepluss på ein konsoll.

6864451[/snapback]

samme for meg, bare varmeproblemene ikke er de samme som på 360..

støy>varme

Skrevet

Føler min x360 bråker mere enn når jeg kjøpte den :ermm: Kan det være den ene vifta som er gått sånn at den som er igjen konstant går på fult under spill? merker når jeg f.eks går fra spill til live menyen, at vifta kjører seg ned et par hakk. Men fremdeles mye bråk og lyd :thumbdown: Noen som vett om det vil komme noe mer stillegående versjon? har en 3 års tabbeforsikring fra Elkjøp, Så jeg tviler de går med på ombyging til noe annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...