Arne Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hei! Har glemmt passordet mitt til MSN. Eg har og gløymt mitt hemlege svar. Kva skal eg gjere?
HoaXed Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 (endret) Hei!Har glemmt passordet mitt til MSN. Eg har og gløymt mitt hemlege svar. Kva skal eg gjere? 6857614[/snapback] Hotmail konto? Isåfall. Gå inn her https://login.live.com/resetpw.srf?id=2&svc...8218827&lc=1044 Og gjør det som står og velg den øverste alternativet etter at du har skrevet inn de riktige tegna. Endret 14. september 2006 av HoaXed
Arne Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Men, korleis skal eg få åpne mailen viss eg har gløymt passordet? Mailen blei sendt til mailen eg har mista passordet til Det er hotmail, ja.
Arne Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Nokon som har telefon-nr og mail til M$? Helst ein telefon som ikkje er like dyrt som sex-telefoner.
Loerand Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Lag deg en ny konto, null stress Med mindre du har noe über-viktige mailer, noe du du aldri bør ha på en HM-konto...
Arne Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Nei, men eg har alle kontaktene...
vargaz Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 (endret) Tørr jeg å spørre hvordan du har klart å glemt den? Har desverre ingen løsning til deg, annet enn å komme på den.. Tror det er et program som heter cain & abel som klarer å finne passord som er lagret på maskinen, det kan jo være en mulighet... Endret 18. september 2006 av vargaz
HoaXed Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Tror det er et program som heter cain & abel som klarer å finne passord som er lagret på maskinen, det kan jo være en mulighet... 6885851[/snapback] Så dårlig sikkerhet har ikke vår kjære venn Microsoft en gang ;-)
vargaz Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 ehh... eh... eh.... ehh...... eeeeeehhh.... prøv det, har du ikke gjort det? så prøv det.. du får fram de fleste passordene som du har lagret på pc'n...
Arne Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 Hm... Siste utveg blir vel å ringe til M$? Har dei service-innstillt personale?
HoaXed Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 ehh... eh... eh.... ehh...... eeeeeehhh.... prøv det, har du ikke gjort det? så prøv det.. du får fram de fleste passordene som du har lagret på pc'n... 6886543[/snapback] Hvis det er cain og abel som du sikter til, er det nytteløst.
Theoneask Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Lag ein ny epost, få ein person på kontaktlista di til å skrive din nye epost i navnet hans/hennar der det står at folk skal legge deg til på nytt. Lett:)
Arne Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Eg trur ikkje det. Eg har folk frå mange plassar i kontaktlista mi som ikkje nødvendigvis kjenner kverandre. Nokon som har prøvt å ringe Microsoft i ei liknande sak?
Jarmo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Du får nytt passord via linken til MSN/glemt passord. Fixed en sånn sak senest igår.. https://accountservices.msn.com/uiresetpw.srf?lc=1044&id=2
Arne Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Jamen! *snufs* Det er det som er problemet. Då sender dei passordet til hotmailen min, sant? Hotmailen min og MSN'en min har selfølgeleg likt passord. Eg håpar ikkje eg verker utolmodeg. Det er berre det at eg har måttet greid meg utan MSN'en min i snart 10 dagar.
sedsberg Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hvis det er hotmail-passordet du har glemt så er det jo en link på www.hotmail.com som heter "Har du glemt passordet?" Følger du den så kan du få passordet tilsendt til din alternative e-postadresse.
Arne Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Dette kjem då: Tilbakestill passordet via e-postKlikk Send melding for å sende en e-postmelding til [email protected]. Meldingen inneholder instruksjoner som hjelper deg med å tilbakestille passordet. Det er jo [email protected] eg har mista passordet til!
Jarmo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Dette kjem då:Tilbakestill passordet via e-postKlikk Send melding for å sende en e-postmelding til [email protected]. Meldingen inneholder instruksjoner som hjelper deg med å tilbakestille passordet. Det er jo [email protected] eg har mista passordet til! 6918057[/snapback] Japp! og da kan du prøve loggin så får du en link(URL), klipp og lim i IE og send videre til validering osv...
sedsberg Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Du skal kunne få sendt en epost til din alternative epost-adresse også. Hvis du la til en alternativ e-postadresse for påloggingsinformasjonen, klikker du Send en e-postmelding til den alternative e-postadressen, og deretter klikker du Send melding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå